Joku nähnyt matalan nojakin läpinäkyvällä etukatteella Ilmajoella päin! Havainnot siis kolminkertaistuneet vuodessa
Kohtaamisia
Re: Kohtaamisia
- terppa
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Tänään klo 6.07 tuli vastaan 2-pyöräinen nojakki Hartwall areenan (vai mikä sen nimi nykyään lienee) kohdalla. Viikkiin päin oli matkalla.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
- Viesti:
Yhtään kohtaamista ei ole tullut koko kesänä, nyyh. Olen ajanut aika paljon Nummelassa, Lohjalla ja Vihdissä, mutta ketään nojakisteja ei ole näkynyt kertaakaan. Mitä kummaa? Nummelassa olisi myös Propel, mutta ei ole tullut koskaan vastaan, vaikka ajelen melko paljonkin Ojakkalan suuntaan. Nummenkylässä on SauliA, mutta eipä ole näkynyt kertaakaan. Lohjalla olisi Bysmyyr, mutta en ole tavannut koskaan. Eikös täällä aja kukaan muu kuin minä? Häh?
T. Ari
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
- tavasti
- Viesti:
ajarmala kirjoitti:Yhtään kohtaamista ei ole tullut koko kesänä, nyyh.
Vähissä ne ovat kohtaamiset olleet Tampesterin kulmillakin. Nojakilla ajellessa olen tavannut Mustin & Siipan, en muita.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
-
- Treenaileva sisällöntuottaja
Kyllä mä olen Nummelassa ajellut melkein joka viikonloppuna viimeisen 6 viikon aikana, ei olla vaan satuttu samaan aikaan liikkeelle. Kieltämättä en ole juurikaan ajellut tuolla Muijala/Nummenkylä/Lohja suunnalla tänä kesänä, enkä kyllä Kirkonkylän suunnallakaan. Helsinki/Espoo-Huhmari väliä sitten senkin edestä.
Pääkaupunkiseudulla olen tämän vuoden aikana nähnyt nojakkin varmaan noin 10-20 kertaa, joten kyllä niitä jonkun verran liikkuu.
-
- Sisällöntuottajakokelas
tavasti kirjoitti:Vähissä ne ovat kohtaamiset olleet Tampesterin kulmillakin. Nojakilla ajellessa olen tavannut Mustin & Siipan, en muita.
Totta, tänä kesänä en minäkään nähnyt juuri mitään. Kesälomien jälkeen ajoin suht hyvin, mutta lähinnä työmatkaa joka menee Pirkkalan rantaa pitkin. Kaupungilla kävin vain ehkä kahdesti. Enkä juuri muista nojakkeja nähneeni. Viime kesänä palj paremmin. Sattumaahan tämän on, ei täällä ole nojakit kai vähentyneetkään?
- tavasti
- Viesti:
TKorho kirjoitti:Sattumaahan tämän on, ei täällä ole nojakit kai vähentyneetkään?
Ainakin itse olen ajellut tänä kesänä enemmän kuin aiempina.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
ajarmala kirjoitti:Nummenkylässä on SauliA, mutta eipä ole näkynyt kertaakaan. Lohjalla olisi Bysmyyr, mutta en ole tavannut koskaan. Eikös täällä aja kukaan muu kuin minä? Häh?
Sori vaan mutta kesälomalla ajelin Tammelan suunnassa ja laiskuus ei ole paljon Sinneriä liikuttanut sen jälkeen, yhteensä 800km. Emäntä sentään on Nazcallaan ajellut vapaapäivinään siellä <Nummelassakin päin, just jopa kirkolla asti verenluovutuksessa. Bysmyyrin M5 on pysynyt varastossa kokonaan, alkukesä vielä intissä ja loppukesä sitten muita.
Forssassa Tarjoustalon ympyrälle tulossa noin neljän aikaan pari kolmipyöräistä oliskos ollut Scorpioita
- terppa
Tänään n. klo 12.50 oli Nurmijärveltä vähän pohjoiseen Kahvila Roosan pihalla parkissa Leitra, väri oli valko-vihreä. Kuvat räppäsin mut en ruvennut huhuilemaan omistajaa kun kotiin oli kova hinku.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Tänään bongattu Jussi keltasella fuegollaan saaristenmäellä, itte olin joutunu auton rattiin.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Ja tänä iltana kaupungin toinen Nazca eli Gaucho (ilmeisesti) kaupungin talon kohalla menossa. Itte taas autolla, melkeen viikon ollu polkematta ku nuhan tapasta ollu ja oon vähä varonnut ett ei tuu mitään pahempaa.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
- Wacky
Taisi olla kissaniityn parempi puolisko joka tuli vastaan vanhankaupungin lahden maisemissa. Oltiin pienellä ilta lenkillä neljän hengen joukolla, kahdella nojakki alla.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
-
- Sisällöntuottajakokelas
Wacky kirjoitti:Taisi olla kissaniityn parempi puolisko joka tuli vastaan vanhankaupungin lahden maisemissa. Oltiin pienellä ilta lenkillä neljän hengen joukolla, kahdella nojakki alla.
Joo, oli kyllä...sanoi että ajoi niin kovaa myötätuuleen, että juuri ehti moikata. Liian nopeita pyöriä nuo nojakit. Pitäisi kieltää moiset vempeleet
Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy
Current fleet: Hase Tagun (2021-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-) - Trek Farley 5 (2019-) - Tern Link D7i (2020-)
- Wacky
kissaniitty kirjoitti:Wacky kirjoitti:Taisi olla kissaniityn parempi puolisko joka tuli vastaan vanhankaupungin lahden maisemissa. Oltiin pienellä ilta lenkillä neljän hengen joukolla, kahdella nojakki alla.
Joo, oli kyllä...sanoi että ajoi niin kovaa myötätuuleen, että juuri ehti moikata. Liian nopeita pyöriä nuo nojakit. Pitäisi kieltää moiset vempeleet
Huomasin että vauhtia piisas. Tulkaa tekin joskus mukaan iltalenkeille jos vaan ehditte.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Turussa, Kupittaan Citymarketin lähellä ajeli eilen alumiininen velomobiili!