Ostetaan Delta-Trike.

Nojapyörien kauppapaikka.
Simon
Viestit: 52
Liittynyt: 19 Huhti 2009, 16:20
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Ostetaan Delta-Trike.

Viesti Kirjoittaja Simon »

Terve Apache1 tuolla Hobby hallin kuvastossa on pyöräosastolla kolmipyöräinen teräsrunkoinen pyörä lähes samanlainen mistä minä
rakensin omani hintaa sillä on n. 450,00 egeä . Siitä on helppo lähteä rakentamaan tandemia ei mene paljonkaan putkea ja muita tarvikkeita
kun vahvistaisi ja modifiois vähän ja jos haluaa niin vois laittaa perinteisesti etupolkijalle polkimet etupyörän, etupuolelle tulis vielä ketterämpi ja lyhempi
hintaa ehkä valmiina noin 750,00 egee, minä ainakin harkitsisin ensin sitä kuin 3000,00 maksavaa valmista pyörää.
Minä ainakin olen enemmän kuin tyytyväinen ja emäntä myös, ei luopuis enää millään pois pyörästä,vaikka ei vieläkään ole aivan valmis.
Tästähän sinä voit katsoa mallia ja Trike tandemia rakentamassa osiosta. :D
Tv. Simon

Kuva
Kuva

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Ostetaan Delta-Trike.

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Eikun myyt tuon Apachelle pienellä työpalkalla ja teet ite evoluutioversion 2 kun olen niin taitava jätkä :)

Avatar
Apache1
Viestit: 96
Liittynyt: 10 Elo 2009, 20:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ostetaan Delta-Trike.

Viesti Kirjoittaja Apache1 »

Simon kirjoitti:

Terve Apache1 tuolla Hobby hallin kuvastossa on pyöräosastolla kolmipyöräinen teräsrunkoinen pyörä lähes samanlainen mistä minä
rakensin omani hintaa sillä on n. 450,00 egeä . Siitä on helppo lähteä rakentamaan tandemia ei mene paljonkaan putkea ja muita tarvikkeita
kun vahvistaisi ja modifiois vähän ja jos haluaa niin vois laittaa perinteisesti etupolkijalle polkimet etupyörän, etupuolelle tulis vielä ketterämpi ja lyhempi
hintaa ehkä valmiina noin 750,00 egee, minä ainakin harkitsisin ensin sitä kuin 3000,00 maksavaa valmista pyörää.
Minä ainakin olen enemmän kuin tyytyväinen ja emäntä myös, ei luopuis enää millään pois pyörästä,vaikka ei vieläkään ole aivan valmis.
Tästähän sinä voit katsoa mallia ja Trike tandemia rakentamassa osiosta. :D
Tv. Simon

Kuva
Kuva

Kiitoksia vinkistä. Katselen tuon mitähän siitä saisi aikaiseksi.. Kyllä juu. Pakko se on rahan edessä taipua rakentamaan :) nyt kun töitäkään enää ole :( Olisi ehkä pitänyt olla kaukaa viisaampi, kun hankin tuon Sinnerin. Höh... No, se kantapää se kantapää.. :)

Vastaa Viestiin