Kun kesällä ostelin pyörään osia niin tuli mukaan klikkailtua vedenpitävät talvikäsineet http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=35044 ne on todellakin vedenpitävät, yöllä 48 minuuttia käsissä ja hiestyivät märäksi, sen jälkeen laitoin ne työautoon kojelaudalle, säädin puhalluksen hanskoille ja vielä 11 tunnin jälkeen hanskat olivat kosteat sisältä täytynee odotella oikeita talvikelejä
Tuli ostettua vedenpitävät talvikäsineet...
- terppa
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Tuli ostettua vedenpitävät talvikäsineet...
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Wacky
Re: Tuli ostettua vedenpitävät talvikäsineet...
Itse ostin tällaiset ja olen ollu tyytyväinen. Tykkään että käsineissä on kunnolla väriä jotta käsimerkit (keskisormi yms. ;D) näkyy kunnolla. Kokeilin altaassa veden pitävyyttä n. 30 sekunttia niin ei tullu vettä läpi joten sade taitaa pysyä ulkona. Nuo ei onneks ole ihan hullun kuumatkaan joten itse ajelen <+10 lämmössä niiden kanssa, talvella voi tulla sitten ongelmia mutta alle varmaan saa jonkun ohuen alus käsineen.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
-
Itse käytän Bilteman venelykäsineitä , tuotenumero 25-5194 ja maksavat 12.99 ekee. Kämselkä on neopreenia , sisäpuoli amaraa, vahvikkeet sormissa ja kämmenessä.
Nämä ovat toimineet oivasti kyllä ja ovat kyllä lämpöse ja pitävät kyllä hyvin vettä. Suosittelen kokeilemaan .
- optimistx
- Treenaileva sisällöntuottaja
Wacky kirjoitti:... Nuo ei onneks ole ihan hullun kuumatkaan joten ...
Ehdin jo pohtia lausetta useaan kertaan tankaten, miksi hullu tarvitsisi kuumatkalleeen nimenomaan tietyntyyliset käsineet.