Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
Velonautti
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Heinä 2011, 22:41
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Velonautti »

Mango ja poika 2[1].jpg
Mango ja poika 2[1].jpg (44.27 KiB) Katsottu 3346 kertaa

Paikallislehden toimittajat (Itä-Savo) Kohtasivat meidät maantiellä ja tekivät jutun lehteen.
Nojapyöräilylle vähän mainosta,kun on niin harvinainen näky tiällä päin.

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1087
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Eilen Helsingissä Vanhankaupunginkoskella tapasin keltaisen kaksipyöräisen TWBentsin kanssa liikkeellä olleen kaverin. Sanoi tulevansa Käpylästä ja olevansa "järjestäytymätön". Pyörä oli Keijolta ostettu koeajokappale, mukavan tuntoinen kun vähän testailtiin ristiin. Itse olin Alku-trikellä.

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3849
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Hopea kirjoitti:

Eilen Helsingissä Vanhankaupunginkoskella tapasin keltaisen kaksipyöräisen TWBentsin kanssa liikkeellä olleen kaverin. Sanoi tulevansa Käpylästä ja olevansa "järjestäytymätön". Pyörä oli Keijolta ostettu koeajokappale, mukavan tuntoinen kun vähän testailtiin ristiin. Itse olin Alku-trikellä.

Veikkaan että tunnen kaverin. En oo koskaan nähnyt pyörän kanssa, mutta kuvaus sopii. Sattumalta törmätty työpiireissä ja jostain selvis että ajellaan molemmat nojapyörillä.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jori »

Wacky kirjoitti:
Hopea kirjoitti:

Eilen Helsingissä Vanhankaupunginkoskella tapasin keltaisen kaksipyöräisen TWBentsin kanssa liikkeellä olleen kaverin. Sanoi tulevansa Käpylästä ja olevansa "järjestäytymätön". Pyörä oli Keijolta ostettu koeajokappale, mukavan tuntoinen kun vähän testailtiin ristiin. Itse olin Alku-trikellä.

Veikkaan että tunnen kaverin. En oo koskaan nähnyt pyörän kanssa, mutta kuvaus sopii. Sattumalta törmätty työpiireissä ja jostain selvis että ajellaan molemmat nojapyörillä.

Yllytä kertomaan kokemuksiaan täällä foorumilla.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

TKorho
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 402
Liittynyt: 30 Touko 2009, 00:52
Paikkakunta: Tampere, Hervanta

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja TKorho »

Tampereella olen nyt parikin kertaa nähnyt mustan (tai tumman, voi olla esim tumman harmaa) Ketwiesel-tyyppisen delta-triken. Tarkkaa mallia tai pyörän merkkiä en kuitenkaan voi tunnistaa. Pitkähkö kaveri tummassa tuulipuvussa sillä iloisesti singertää.

Tosin in syyspimeässä hieman näkymätön, molemmilla kerroilla hieman pääsi yllättämään, ja molemmilla kerroilla olin autolla liikenteessä... Kyllä hänellä valot on ja sillai, mutta voisi vähän räikeämpi näkyvyys kuitenkin olla.

Itselläni on myös aina joku musta ajoasu, joten täytyy huomioida heijastimissa ja välkevaloissa loput.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jori »

TKorho kirjoitti:

Tampereella olen nyt parikin kertaa nähnyt mustan (tai tumman, voi olla esim tumman harmaa) Ketwiesel-tyyppisen delta-triken. Tarkkaa mallia tai pyörän merkkiä en kuitenkaan voi tunnistaa. Pitkähkö kaveri tummassa tuulipuvussa sillä iloisesti singertää.

Juu, ehkä sama kaveri, kun asustelee työkaverin naapurissa Annalassa. Yritän houkutella mukaan foorumille, kunhan itsekin tapaan.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

JättiOrava
Viestit: 15
Liittynyt: 17 Elo 2011, 18:02
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja JättiOrava »

Ilmoitan itseni (ja satunnaisesti myös miekkoseni) nähtäväksi Grasshopperin penkissä Tampereella :wink:

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Tänään aamulla pyyhälsi ohi oranssi swb. Kun olin polkemassa töihin, olin Länsiväylän pohjoispuolella, menossa Helsinkiin päin, hieman ennen lauttasaarta. Sen verran nopsaa pyyhälsi ohi että en edes kerinnyt moikkaa sanoa. Itse olin matkalla mustalla swb Gaucholla.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3849
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Joku tuli vastaan trikellä eilen iltapäivästä kulosaaren sillan yläpäässä kun olin matkalla töistä kotiin n. klo 17. Olin matkalla itään joten nostin vain kättä ja jatkoin alamäkeen kiihdyttelyä

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Ai niin. Olen nähnyt ja kaverit ovat raportoineet myös Jukan vanhan kinnerin näkymisestä Joensuun katukuvassa. Itse näin sen Niinivaaralla.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Pastori kirjoitti:

Olen nähnyt ja kaverit ovat raportoineet myös Jukan vanhan kinnerin näkymisestä Joensuun katukuvassa. Itse näin sen Niinivaaralla.

No tätä ilmoitusta olenkin odotellut. Sen kun huomaa katukuvasta paatuneempikin nojapyöräilijä. Hyvä että toimii ja on käyttökelpoiseksi osoittautunut.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Näin torstaina (17.11), hieman ennen neljää, punaisen triken kehä-II suurpellon työmaan kohdalla, polkemassa pohjoiseen päin. Itse ajoin laina-autolla ohi, myös pohjoiseen päin kehä-II

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja terppa »

Tänään 22.11 n. klo 7.20 tuli Helsingissä, Ramsaynrannassa vastaan trike, olisiko ollut Hase tms.? Kolmipyöräinen taittoi matkaa Otanniemen suuntaan, itse huristelin kuusipyöräisellä Munkkivuoreen päin.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Kuka tuli eilen vastaan Turussa Kaskentien ja Uudenmaantien risteyksen lähettyvillä iltapäivällä, tadpoletrikellä? Jos oikein näin oli oranssi mutta en ole varma oliko peräti scorpion? Oli aika pimeää mutta heti tunnisti nojakiksi kun tuli vastaan, vaikka olikin pimeää :D .

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3849
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Onko joku foorumilainen joka ajeli Kulosaaren sillalla klo 11.40 keskustan suuntaan?
Pyörä oli 20/26 oranssi, saattoi olla Azub kun takahaarulla näytti vähän sellaiseta Azubin epäsymmetriseltä häkkyrältä pikaisella vilkaisulla.

Vastaa Viestiin