Syys- ja talvikylmillä on kiva päästä viimalta suojaan ja onnistuneen etukatekokeilun jälkeen lisäsin siihen tuulilasin samasta pvc-muovista kuin takakatteetkin:
Ihan toimivalta tuntui ekojen kokeilujen jälkeen muutamalla miinuksella:
Jos haluaa käyttää kypärävaloa ykkösvalona niin joutuu pitämään päätä koholla, että valokeila menee tuulilasin yli, muuten tulee liikaa heijastuksia, en tosin säkkipimeässä kokeillut, vaan katuvaloalueella, no joka tapauksessa valoteho heikkenee. Lamppu "ekoteholla" ei ollut mitään ongelmaa heijastusten kanssa mutta eipä silloin lampustakaan niin isoa iloa ole. Taidanpa laittaa toisen hyvän valon ostoslistalle ja laittaa valon pyörään kiinni.
Pitkässä ylämäessä huurtuu, äkkiä huurteen hanskalla pyyhkäisee puhtaaksi mutta aika nopeasti tulee naarmujakin. Mietin, että jos parit tripit vetäisi niin saisi pillejä jossa on mutka ja jotka voisi teipata niin, että ajoviima puhaltaisi niiden kautta sisäpuolelta tuulilasille.
Yli 40 km/h vauhdissa yläreuna taipuu, koeajoissa ei ollut kiinni kuin alareunasta teipillä katteessa ja reunoista tangonpää peilikiinnikkeiden alta. Lisäsin teippisuikaleen etupuolelle ja tuntui, että on vähän jäykempi. Samalla tuo tuulilasi jäykistää vaahtomuovista katetta. Yhtään matalmpi tuulilasi ei voi olla jos haluaa saada otsan kokonaan viimalta suojaan.