jviirret kirjoitti:Polkimien korkeus penkkiin vaikuttaa epämukavan korkealta. Jos taas polkimia laskee ottaa kannat etuakseliin, joten etuakselin kannattaa tehdä mutkat ja pistää alemmas.
Toinen rumempi, mutta helpompi vaihtoehto on käyttää edessä kahta polkupyörän etuhaarukkaa ja tuo poikittais putki näiden ohjauslaakeripesien väliin jalkojen yläpuolelle.
Jukka
polkimien korkeus on sellainen "oletus" eli tossa sohvalla tovin loikoilin mittanauhan kans sen aikaa mitä muksu malttoi mittanauhaa katella koskematta... 
tota polkupyörän etuhaarukka hommaa ajattelinkin ensin mutta se on jo jäänyt vähän takaalalle uusien ideoiden johdosta...
Jarcco ; leveys tietysti on suuri tuolla rengaskoolla. Tuleekos siihen rattiohjaus?
se on metrin luokkaa tuo leveys... ei kai se vielä kovin julma ole... toki itsekkin tuota kaventa mista mietin mutta sen voi tehdä vähän myöhemmin, kuvaa on helpompi toistaiseksi käsitellä leveänä...
ja rattaat ottaa kuitan omansa kääntyessä....
en ole vielä päättänyt tuota ratti hommaa koska siinä mietityttää tuo tila homma, kuin se mahtuu jalkojen ja mahan väliin...
tieten kun siitä "autoa" yritetään tehdä niin oishan se ratti ihan pop...
Jarcco ; Jos ei tule jousitusta, johonkin kohtaan runkoa tarvitset nivelen. Loogisinta on varmaan nivelöidä etuakseli keskeltä.
en ainakaan vielä ole isommin ajatellut tuota jousitusta ainakaan eteen...
taakse ehkä tuohon penkin alle... tuo nivel meni hieman ohi...

sitten lisä kysymys..
millaisista voimista puhutaan kun tuollaista poljetaan, pitäs jonkun sortin arviota saada tehtyä kuinka isoista / pienistä osista tuon perän pystyy tekemään...
jos vaikka arviota sais niin tietäis katella kuvastoja...