Stapani kirjoitti:Yep
Tänään kisan vikana päivänä tuli ajettua 62km, sen verran oli mukava keli.
Eka lenkki Focuksen cyclolla ja kesärenkailla tähän vuoteen,
liukasta ei pahemmin enää ollut Sipoon autoteillä.
Saldoksi tuli 1153 km, lenkit 16-62 km, pidin 3 lepopäivää kisan aikana.
Kilometrikisat tais olla mun osalta tässä, sen verran stressaavaa touhua.
Ja muka leikkimielinen kisa........
Älä ny! sähän olet hallinnut tätäkin kisaa alusta loppuun eli olisi varaa höllätä ja silti olisi isoin lukema hatunnosto sitkeästä puurtamisesta! Kyllähän se kisa "pakottaa" joskus minutkin lenkille mutta kun on saanut lähdettyä niin yleensä on ollut kivaa vaikka välillä hikistä ja on ollut sopivassa suhteessa lepopäiviä kun 3-4 pv/vk olen ajanut 8 - 61 km/pv. Vasta lopussa on tuntunut rankemmalta työmatkafillaroinnin alettua, vähän joutuu nipistämään yöunista ja 10-12 h työpäivän päälle ei lihakset ole ihan freesissä kunnossa, tosin on tuuliolosuhteetkin välillä ollut poikkeavat, kesärenkaita odotellessa...
Tänään sitten kaaduin aika makeasti. Tuli haava sieluun ja pyörästä hajosi peilin kiinnike, en ole rautalankamiehiä mutta onneksi taskussa on aina teippirulla niin sai sen jotenkin pysymään paikallaan, peili kun toimii samalla katteen kiinnikkeenä. joo, ysikymppinen jäinen käännös oikealle ja kun rengas oli melkein poikittain petti jää ja pyörä niin sanotusti töppäsi ja kaaduin vauhdilla vasemmalle, edes jalkaa en kerennyt potkaista irti, jälkeenpäin ajatellen nopeutta oli ehkä vähän liikaa.
Mulle tämä kisa on ollut mukava lisämotivaation lähde ja ketjussa on saanut hehkuttaa fiiliksiään kun ei jaksa tutut enää kauaa kuunnella 911 km on mun loppusaldo eli jos saa veikata niin Wackyllä tulee olemaan 912 km
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.