Moikka,
Laitan tämän nyt tänne myytävien palstalle kun en oikein tiedä mitä asialla tehdä, mutta ehkä tästä on jollekin lukijalle iloa...
Siis:
Jotkut aktiivikäyttäjät ovat varmasti huomanneet, että olen tuolla toisessa säikeessä laittanut raadin pohdittavaksi mistä löytää hyvä frame kitti minulle aihioksi.
No, seikkailuissani interwebin maailmassa törmäsin Performer-merkkisiin Taiwanilaisiin nojakkeihin ja trikeihin, siis tällaisiin:
http://www.performer.com.tw/2010/user/index.php
Minusta ihan hienoa ja kattava valikoima.
Laitoin kyselyn firmaan, että jos myisivät minulle pelkän rungon ja sieltä herra George vastasi, että hän itse asiassa etsii suomesta maahantuojaa. Sanoin, että tuossa en voi olla avuksi mutta että saattaisin ryhtyä testikuljettajaksi tai voisin ainakin antaa referenssejä hänen pyöristään täällä koto-Suomessa jos hän suostuisi myymään minulle runkosetin.
No siihen hän sitten vastasi, että sehän vain passaa ja olisi valmis myymään minun mittoihin sopivan Performer Goblin nojakki-framekitin sopuhinnalla USD 1000,- sisältäen rahdin Suomeen.
Goblin on siis tuollainen:
Varmaan hän suostuu muitakin malleja toimittamaan, jos kauniisti pyytää.
Minusta kaikki racingmallit: Toscana 700C, SAKI 700C, SAKI 26", High Racer-26X USS ovat ihan hienon näköisiä.
Huom!
Älä vielä hypi riemusta, tuohon tulee tullia 4,7% ja ALV:tä 23 % päälle ja nuo kannattaa vielä tarkistaa tullista.
No, niin tai näin, minusta tuo ei ole paha hinta runkosetistä mutta näillä näkymin en ole itse ryhtymässä tuohon merkkiin vaan on vähän muut kuviot mielessä mutta niistä tuonempana.
Eli, jos jotakuta kiinnostaa tämä mahdollisuus ja lupautuu toimimaan testikuljettajana ja antamaan muille ihmisille referenssejä niin siitä vaan sähköpostia kirjoittaamaan Georgelle ja kauppaa hieromaan.
Laittakaa privaa niin annan lisätietoja.
t. Peter aka Reiskaw