M: Performer Goblin testikuljettajastatuksella

Nojapyörien kauppapaikka.
reiskaw

M: Performer Goblin testikuljettajastatuksella

Viesti Kirjoittaja reiskaw »

Moikka,

Laitan tämän nyt tänne myytävien palstalle kun en oikein tiedä mitä asialla tehdä, mutta ehkä tästä on jollekin lukijalle iloa...

Siis:
Jotkut aktiivikäyttäjät ovat varmasti huomanneet, että olen tuolla toisessa säikeessä laittanut raadin pohdittavaksi mistä löytää hyvä frame kitti minulle aihioksi.

No, seikkailuissani interwebin maailmassa törmäsin Performer-merkkisiin Taiwanilaisiin nojakkeihin ja trikeihin, siis tällaisiin:

http://www.performer.com.tw/2010/user/index.php

Minusta ihan hienoa ja kattava valikoima.

Laitoin kyselyn firmaan, että jos myisivät minulle pelkän rungon ja sieltä herra George vastasi, että hän itse asiassa etsii suomesta maahantuojaa. Sanoin, että tuossa en voi olla avuksi mutta että saattaisin ryhtyä testikuljettajaksi tai voisin ainakin antaa referenssejä hänen pyöristään täällä koto-Suomessa jos hän suostuisi myymään minulle runkosetin.

No siihen hän sitten vastasi, että sehän vain passaa ja olisi valmis myymään minun mittoihin sopivan Performer Goblin nojakki-framekitin sopuhinnalla USD 1000,- sisältäen rahdin Suomeen.

Goblin on siis tuollainen:

Kuva

Varmaan hän suostuu muitakin malleja toimittamaan, jos kauniisti pyytää.

Minusta kaikki racingmallit: Toscana 700C, SAKI 700C, SAKI 26", High Racer-26X USS ovat ihan hienon näköisiä.

Huom!
Älä vielä hypi riemusta, tuohon tulee tullia 4,7% ja ALV:tä 23 % päälle ja nuo kannattaa vielä tarkistaa tullista.

No, niin tai näin, minusta tuo ei ole paha hinta runkosetistä mutta näillä näkymin en ole itse ryhtymässä tuohon merkkiin vaan on vähän muut kuviot mielessä mutta niistä tuonempana.

Eli, jos jotakuta kiinnostaa tämä mahdollisuus ja lupautuu toimimaan testikuljettajana ja antamaan muille ihmisille referenssejä niin siitä vaan sähköpostia kirjoittaamaan Georgelle ja kauppaa hieromaan.

Laittakaa privaa niin annan lisätietoja.

t. Peter aka Reiskaw

T: Peter

tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viesti:

Re: M: Performer Goblin testikuljettajastatuksella

Viesti Kirjoittaja tavasti »

reiskaw kirjoitti:

No, seikkailuissani interwebin maailmassa törmäsin Performer-merkkisiin Taiwanilaisiin nojakkeihin ja trikeihin, siis tällaisiin:

http://www.performer.com.tw/2010/user/index.php

Minusta ihan hienoa ja kattava valikoima.

Laitoin kyselyn firmaan, että jos myisivät minulle pelkän rungon ja sieltä herra George vastasi, että hän itse asiassa etsii suomesta maahantuojaa. Sanoin, että tuossa en voi olla avuksi mutta että saattaisin ryhtyä testikuljettajaksi tai voisin ainakin antaa referenssejä hänen pyöristään täällä koto-Suomessa jos hän suostuisi myymään minulle runkosetin.

No siihen hän sitten vastasi, että sehän vain passaa ja olisi valmis myymään minun mittoihin sopivan Performer Goblin nojakki-framekitin sopuhinnalla USD 1000,- sisältäen rahdin Suomeen.

Performer on se mitä Savenmaa on tuonut maahan. Onkohan Savenmaa lopettanut, vai mikä on?

Tuo 1000$ tekee alv+tullin kanssa (jos tuo prosentti piti paikkaansa) 985€ tämän päivän kurssilla.

Noilla kunnon busineksen tekemiseen pitäisi olla varaa tilata kontillinen kerralla, niin sitten rahdin osuus olisi kohtuullinen, ja performerilta saisi tavaran kelvolliseen hintaan. Enää puuttuu se joku joka laittaa jokusen kymppitonnin nojapyöriin.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

reiskaw

Viesti Kirjoittaja reiskaw »

tavasti kirjoitti:

Performer on se mitä Savenmaa on tuonut maahan. Onkohan Savenmaa lopettanut, vai mikä on?

Joko niillä on tullut ryppy rakkauteen tai sitten myyjä ei erota Savenmaata Suomesta...

T: Peter

Pastori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Ryppy kait. Ne jäbät siis jotka tekee sitä ketjun "Suomalainen nojapyörä" protoa on ne jotka ovat koonneet ja organisoineet Performerien maahantuonnin.

tavasti
Viesti:

Pastori kirjoitti:

Ryppy kait. Ne jäbät siis jotka tekee sitä ketjun "Suomalainen nojapyörä" protoa on ne jotka ovat koonneet ja organisoineet Performerien maahantuonnin.

Ei se siihen liity, Savenmaa on itse sitä hommaa pyörittänyt.

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Pastori
Viesti:

tavasti kirjoitti:
Pastori kirjoitti:

Ei se siihen liity, Savenmaa on itse sitä hommaa pyörittänyt.

Noi jäbät tilasin ja kokosi ne pyörät Savenmaalle. Näin mä aiemmin ymmärsin - mutta voinen olla väärässäkin.

tavasti
Viesti:

Pastori kirjoitti:

Noi jäbät tilasin ja kokosi ne pyörät Savenmaalle. Näin mä aiemmin ymmärsin - mutta voinen olla väärässäkin.

No juuri tuossa viikko-pari sitten nojakki.fi sanoi minulle:
'Performereita tuo maahan se Savenmaa, kuten on tehnyt jo reilun vuoden verran. Senverran olen avustanut, että liikenne sujuu Taiwanin ja Nivalan välillä. Tilaus on teon alla, eli nyt saattaisi olla oikea hetki kysellä saatavuutta myös näille malleille'

Ehkä se on ettei Suomi ja Savenmaa tunnu samalta.

Pastori
Viesti:

Jos mennään itse Gobliniin. Nii ei toi nyt hassummalta näytä. Jos en olis nykyään niin valtavan taitava seppä itse joka tekee mitä haluaa (hehehhh) niin voisin ryhtyä.

joe67
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Jos oikein olen käsittänyt niin Savenmaa tilaa pyöriä sitten kun on tarpeeksi tilaajia. Ehkäpä tehdas haluais maahantuojan joka tilais tehtaalta pyörät ja myis sitte. Mene ja tiedä tää oli vaan arvailua...

...ja nyt on iloinen Einari sekun pyörä ei narise...

Vastaa Viestiin