Kuuntelitteko tämän:
http://areena.yle.fi/audio/133637903896 ... &cmpid=yes
Sakari
Kuuntelitteko tämän:
http://areena.yle.fi/audio/133637903896 ... &cmpid=yes
Sakari
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
Aika hyvä, paljon ajatuksia sisältävä. Tässä sitä kun seuraa näitä päivän lehtiä miettii onkohan peltilehmän hallitsemiseen väärät riteerit. Pitäiskö kaikkien käyrä ensin kallonkutistajalla ja tarkistuttaa nuo harmaitten aivosolujen rakenne muihin kansa kulkimiin. Moni kun saa kortin , sulkeutuvat tänne pellin sisään ja siellä syntyy uusi kaksisuuntainen hirviö joka ei välitä muista kuin itsestään. Kysestän kyllä tän kortin myöntämis perusteet.
Muiden huomioimisen parantamiseksi liikenteessä suosittelen ainakin kokeilemaan kaikkia mahd. liikkumismuotoja. Itse olen liikkunut jalankulkijana, jalankulkijana koiran kanssa, pyöräilijänä, kevyt moottoripyörällä, henkilöautolla, pakettiautolla ja kuorma-autolla. Moottorivehkeissä olen toiminut myös kuljettajana.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
janx kirjoitti:Muiden huomioimisen parantamiseksi liikenteessä suosittelen ainakin kokeilemaan kaikkia mahd. liikkumismuotoja. Itse olen liikkunut jalankulkijana, jalankulkijana koiran kanssa, pyöräilijänä, kevyt moottoripyörällä, henkilöautolla, pakettiautolla ja kuorma-autolla. Moottorivehkeissä olen toiminut myös kuljettajana.
Ei sekään välttämättä auta. Vaikka itse pyöräillessä kiroilee miten sattuu käveleviä, niin huonona päivänä pääse itse kävellessä unohtumaan että pysytään siellä laidassa, ja katsotaan taakse ennen kuin siirrytään sivusuunnassa. Samoin autolla joskus pääsee unohtumaan se pyörätien tarkkailu kääntyessä.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
tavasti kirjoitti:janx kirjoitti:Muiden huomioimisen parantamiseksi liikenteessä suosittelen ainakin kokeilemaan kaikkia mahd. liikkumismuotoja. Itse olen liikkunut jalankulkijana, jalankulkijana koiran kanssa, pyöräilijänä, kevyt moottoripyörällä, henkilöautolla, pakettiautolla ja kuorma-autolla. Moottorivehkeissä olen toiminut myös kuljettajana.
Ei sekään välttämättä auta. Vaikka itse pyöräillessä kiroilee miten sattuu käveleviä, niin huonona päivänä pääse itse kävellessä unohtumaan että pysytään siellä laidassa, ja katsotaan taakse ennen kuin siirrytään sivusuunnassa. Samoin autolla joskus pääsee unohtumaan se pyörätien tarkkailu kääntyessä.
Kävellessä ei unohdu, koska haluan päästä kotiin omin jaloin. Koirakin kävelee aina yhtä ja samaa laittaa eikä viuhota miten sattuu. Huonona päivänä kyllä yleensä käy niin, että koira saa vähemmän liikuntaa eli lenkki on lyhyempi. Autolla joskus unohtuu tuo huomiointi. Sitä en kiistä.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
janx kirjoitti:tavasti kirjoitti:janx kirjoitti:Muiden huomioimisen parantamiseksi liikenteessä suosittelen ainakin kokeilemaan kaikkia mahd. liikkumismuotoja. Itse olen liikkunut jalankulkijana, jalankulkijana koiran kanssa, pyöräilijänä, kevyt moottoripyörällä, henkilöautolla, pakettiautolla ja kuorma-autolla. Moottorivehkeissä olen toiminut myös kuljettajana.
Kävellessä ei unohdu, koska haluan päästä kotiin omin jaloin. Koirakin kävelee aina yhtä ja samaa laittaa eikä viuhota miten sattuu. Huonona päivänä kyllä yleensä käy niin, että koira saa vähemmän liikuntaa eli lenkki on lyhyempi. Autolla joskus unohtuu tuo huomiointi. Sitä en kiistä.
Mie oon kyllä ittessäni ollu huomaavinani selvää muutosta kevyempää liikennettä kohtaan sen jälkeen kun ite aloin uudestaan pyöräillä.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Kuuntelu vasta puolessa välissä, musiikki hyvää mutta tarina kauheen synkkää ja ikävää ei jaksais kuunnella loppuun. Ei pyöräily nyt noin vaikeeta ja hankalaa ole. Jos pyöräilyviikon teema ei edistä pyöräilyn lisääntymistä tää ohjelma tekee sitä vielä vähemmän.
Jos joku, jonkun kanssa, joskus, jossakin tekis positiivisen kautta pyöräilystä tarinaa
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:Mie oon kyllä ittessäni ollu huomaavinani selvää muutosta kevyempää liikennettä kohtaan sen jälkeen kun ite aloin uudestaan pyöräillä.
Petri
Ihan sama vika ja jos nykyään kämmää autolla pyöräiliän eteen niin tajuaa nolostua enemmän, mutta virheitä sattuu ja kaikkea ei huomaa...
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.