Ihan kotona huolsin pyörää, rasvasin taka-akselin ja jousituksen kiinnityksiä kun oli ruvennut taas kitiseen.
Ei se kyllä viime kesästä saakka ole siinä ollut, pesin rungon tarkkaan loppu kesästä ja ei se siinä silloin ollut. Muistelen tässä että olen ruostetahran pari kuukautta sitten siinä nähnyt, juuri ennen puolentoista kuukauden taukoa panin sen merkille. Olisko se sitten talvella lohjennut? Pyörä on minulle kuitenkin käyttöpeli ja se viettää paljon aikaa ulkona, myös talvisin. Joten ruoste kukkii nopeasti. Mietin silloin pari kuukautta sitten että pitää tutkia tarkemmin kotona mistä ruoste tulee, mutta en sitten muistanut. Kuitenkin jotenkin on muistikuva että ei silloin ollut lohkeamaa rungossa. Sen olisin (ehkä) pannut merkille ja muistanut myös huolestumisen takia.
Mitään ylimääräisiä joustoja en ole pannut merkille, minusta pyörä toimii samalla kuin ennenkin. Voimakkaasta jarrutuksesta perä kevenee samaan malliin kuin ennenkin. Voihan olla että se on aina ollut siitä heikko ja vasta viime aikoina on maalikerros lohjennut. Tosin olen tänä keväänä/kesänä miettinyt monesti että onko tanko vinossa kun tuntuu viettävän vasemmalle. Vaikka kuinka olen säätänyt en ole saanut suoraan ja totta puhuen, en parina viime kertana säätänyt ollenkaan kun oli mielestäni suorassa.
No odotellaan mitä Ron ja Nazca sanoo, sen jälkeen voisi kurkata sinne sisälle. En nyt mitään suurta uskalla sillä ajaa, työmatkalla kuitenkin joutuu kerran kahdessa viikossa jarruttamaan täysillä.