Mulla on tavoite ajaa 12h kisassa 300-400 kilsaa. Ennen Nokiaa teen yhden ainakin 6 tuntia kestävän lenkin jossa testaan sekä syketasoa että mikä sapuska toimii.
Tällä hetkellä menee paikallisessa avomaastossa 33-34 km/h keskarilla 130 kilsaa jossa taukoja noin 5 minsaa per tunti. Ja jos nojaan huoltojoukkoihin jotka täyttävät pullot valmiiksi niin kahdella 6.5 dl:n pullolla pärjää kelistä riippuen 2-3 tuntia.
Mutta tämä on tavoite joka ei perustu mihinkään faktaan, muuhun kuin 4-5 tunnin lenkkeihin joita olen tehnyt. Olosuhteilla on oleellinen vaikutus.
Mitä tulee sitten 200m:n nopeuskisaan ja tunnin ajoon, jää vähän nähtäväksi. Teron viime vuoden tulokset kiiluu silmissä...
Kun osais vielä valita kummalla nojakilla veivaan ja mitä. Meta oli tänään yllättävän nopea vaikeahkossa kelissä vaikka sillä ajamisesta on noin kuukauden tauko. Ja tytär ajanee sillä myös kisoissa.
Siitä tulikin mieleeni, miten ilmoitan tyttären mukaan kisoihin ? Millainen on osanottomaksu 15-vuotiaalle, kun itse maksan samalla FRR:n jäsenmaksun ?
Tyttären kisaaminen on hieman ehdollinen kun hänellä on päälajinsa kauden tärkein tapahtuma juuri ennen Nokiaa. Huonolla tuurilla ei ole ajokunnossa lainkaan, hyvällä ajaa ainakin 200m ja tunnin.