Tänään 17.45 bongattu VeloCraftin Leen ja Edwin tulossa WAW:lla sekä Mangolla Järvenpään kohdalla!
Olin autolla liikkeellä, niin ei päässyt tankeroimaan spikilinksis.... (ehkä ihan hyvä)
Lähinnä olisin ihmetellyt sitä Mangoa, kun WAW:n näin jo Terpan ansiosta.
Kohtaamisia
Re: Kohtaamisia
Tuossa joku viikko sitte törmäsin tuos kylillä Saksalaiseen kaveriin joka ajeli kinnerillään. Oli lähtenyt Saksasta (asui jossain Munchenin lähellä) polkemaan ja oli polkenut Tanskan kautta Norjaan ja käynyt Nordkapissa. Nyt oli menossa Ruotsin ja Tanskan kautta kotiin. Päivämatkat oli sellaisia että oli ma. ollu Ivalossa (160km) ja ti oli täällä Sodiksessa, aikoi keskiviikkona olla Rovaniemellä (130km). Ihan asilallisia päivämatkoja siis. Kaveri kysyi multa että arvaas minkä ikäinen olen? Mie että jotain reilu 40v. Oli kuulemma 58v.
...ja nyt on iloinen Einari sekun pyörä ei narise...
-
- Treenaileva sisällöntuottaja
Oliko kaverilla retkikamat kyydissä tuossa Evo K:ssa? Se ei kai ihan niin tilava ole kuin esim. Mango ja Strada mutta varmaan tuonnekkin mahtuu.
- Pastori
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viesti:
Luottokorttihan on se minimivaruste, se mahtuu tiukempaankin kääreeseen
-
Näin on ei se luottokorti paljon paina, niinkuin yksi Mangokuski kerran totesi minullekin. Poikkesin aikanaan Kangasalle ja siinä teetä ryystäessä , minulta kyseltiin tuota pyöräni tavaran paljoutta ja toteisn jotai 20kg. Miin vastapuoli siinäkertoi euroopan matkan matkatavarasta, täytyy sanoo että vähän siinä viherryin ajatteleen tuota kuormani painoo.
Tässä blogissa http://pjotr320.blogspot.fi/ oli muistaakseni juttuakin tavaratilasta, mutta eipä löytynyt tähän hätään. No löyty kuitenkin pari kuvaa...
-Janne-
Heijaa heijaa heijaa kerho ...
- Premnas
Kukahan mahtoi tänään ajaa vastaan sinisellä kakspyöräisellä nojakilla Kaarinassa, keskustan ja Voivalan jossain puolivälissä 110-tien varrella, oliskohan ollut puoli kahden aikaan? Oltiin kaverin kanssa kävelemässä, siinä suoralla oli niin hyvä vauhti nojakilla että huikkasin vaan "hyvin kulkee" .
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Ajelin tänää klo 19:54 Turkansaaresta Ouluun päin, samaan suuntaan oli myös menossa nojapyörä. Hiemman oli vaappuvaa menoa, vai olisiko ollut aivan normaalia tiedä häntä.
oli muuten tosi hyvä takavalo näkyi pimessä jo kaukaa .
Sellaista ei olekaan mitä ihminen ei pystyisi rakentamaan
- mhelander
oki kirjoitti:Ajelin tänää klo 19:54 Turkansaaresta Ouluun päin, samaan suuntaan oli myös menossa nojapyörä. Hiemman oli vaappuvaa menoa, vai olisiko ollut aivan normaalia tiedä häntä.
oli muuten tosi hyvä takavalo näkyi pimessä jo kaukaa .
Häh, pongasit mut, olin V:llä liikenteessä. Olin just puristanu Sanginsuusta Madekoskelle mäen ylös aika kovilla sykkeillä ja kun sitten kainuuntietä tuli autoja jonossa niin en säätänyt sopivaa vaihdetta vaikka kurvasin pientareella tielle. MBB on aika vaappuja jos kadenssit on mummotasoa tai piennar liian kapea, ainakin vielä.
Kiva että takavalo toimii. Pääosin hyvin ohittajat antaa tietä, paitsi juuri tuolla Madekoski-Iinatti välillä, siellä kaikki vetää reunaviivaa pitkin ja ylinopeutta yleensä, ja piennar on kapea sekä epätasainen. Ei mun suosikki pätkä vaikka onkin nopea ajaa, tänään tuli pohjat Stravassa tuohon kaikesta huolimatta.
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
Häh, pongasit mut, olin V:llä liikenteessä.
Niin arvelinkin ,ei täällä niin paljon noita noja pyöriä liiku.
Sellaista ei olekaan mitä ihminen ei pystyisi rakentamaan
Tänään 1.10.2012 about 14.30 - 14.40 matkalla vanhaa tuusulanväylää kohti tikkurilaa, ohitti musta kaksipyöräiunen nojakki sinnerini. Kukahan oli?
TMS kirjoitti:Oliko kaverilla retkikamat kyydissä tuossa Evo K:ssa? Se ei kai ihan niin tilava ole kuin esim. Mango ja Strada mutta varmaan tuonnekkin mahtuu.
Juu. Siinä penkin takana oli teltta, makuupussi, vaatteet, yms varusteet. Aika vähllä näytti tulevan toimeen.
...ja nyt on iloinen Einari sekun pyörä ei narise...
- janx
- Viesti:
Olin tuossa lenkillä (mustan koiran kanssa) noin 13:30, kun ohi suhisteli Helsingin tammiston kohdilla (suurinpiirtein tässä kohdassa) vihreä trike punaisella takaboksilla. Kuka lienee kuljettaja.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
-
- Treenaileva sisällöntuottaja
Laitetaan nyt vaikka tänne tämä viesti kun en parempaakaa paikkaa keksi. Eli joku aika sitten huomasin velomobiel.nl:n tilauskannassa suomalaisen tilauksen, Jan Backman Pietarsaaresta oli tilannut punaisen Quest Carbonin. Törmäsin tähän kaveriin sitten Wim Schermerin blogissa http://wimschermer.blogspot.fi/2012/10/ ... oeroe.html
Wimin blogikirjoituksessa oli myös seuraava linkki http://www.jakobstadsbatvarv.multi.fi/
Pikku hiljaa Suomen kinnerikanta kasvaa
-
- Sisällöntuottajakokelas
Apache1 kirjoitti:Tänään 1.10.2012 about 14.30 - 14.40 matkalla vanhaa tuusulanväylää kohti tikkurilaa, ohitti musta kaksipyöräiunen nojakki sinnerini. Kukahan oli?
Se olin tod. näk. minä duunista tulossa Azubilla nälkäisenä ja väsyneenä...ei jaksanut sosialisoitua juuri silloin.
Timo
Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy
Current fleet: Hase Tagun (2021-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-) - Trek Farley 5 (2019-) - Tern Link D7i (2020-)