"MYYTY" Sinner Carbon Race Cap eli Da Hood

Nojapyörien kauppapaikka.
TS
Viestit: 54
Liittynyt: 20 Syys 2007, 21:56
Paikkakunta: Espoo

"MYYTY" Sinner Carbon Race Cap eli Da Hood

Viesti Kirjoittaja TS »

Kaitsu kirjoitteli tossa Quest myynti-ilmoituksessa, että Race-cap voisi olla kätevä sateella ja siitähän tulikin sitten mieleen että:

Mulla vois olla semmonen myynnissä. Oon ajanut sen Mangon päällä Hollannista Suomeen ja heittänyt sitten autotallin hyllylle makaamaan. Muistaakseni se sopii sellaisenaan vanhan malliseen Questiin (ei XS:ään) ja tietenkin myös Mangoon.

Hyvät puolet: Pitää kuivana sateella, ei höyryynny, lisää nopeutta
Huonot puolet: Ei pakkaudu kinneriin sisään, rämisee epätasasella asvaltilla

Tykkään ajella pää ulkona aina kun vaan mahdollista, joten racecappi jäi mulla sitten ihan olemattomalle käytöllä. Tilasin kokeeksi Flevoroofin, jonka saa tungettua helpohkosti Mangoon ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen eli näillä näkymin Race Capin pölyttyminen autotallissa jatkuu.

Paitsi, jos joku lyö kouraan 350€ (ovh: 485€+posti)

Tinkausvaraa ei oikeastaan ole. Kirjoittelin tän ilmoituksen siksi, ettei joku mene turhaan tilaamaan täyteen hintaan tommosta Hollannista, kun uudenveroisen sais koukkastua halvemmalla mukaansa Espoosta. Koekäytöllekin ton saa eli jos haaveilee vaikka Wim Schrermerin Race Capistä, niin tällä voi testata ennen tilausta onko koko vekotin edes mieleen...

TMS
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 964
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 09:34
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Myydään Sinner Carbon Race Cap eli Da Hood

Viesti Kirjoittaja TMS »

No mä voisin ainakin kokeilla sitä ton Stradan kanssa, sovitaan kimppalenkkin vaikka sähköpostilla.

kaitsu
Viestit: 70
Liittynyt: 03 Kesä 2012, 14:23

Re: Myydään Sinner Carbon Race Cap eli Da Hood

Viesti Kirjoittaja kaitsu »

No nyt alkoi kiinnostamaan! Laittelen Y-viestiä!

TS
Viestit: 54
Liittynyt: 20 Syys 2007, 21:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Myydään Sinner Carbon Race Cap eli Da Hood

Viesti Kirjoittaja TS »

Myyty

Vastaa Viestiin