Stradassa on tuota negatiivista Camberia itseasiassa aika paljon, muissa kinnereissä en ole nähnyt läheskään yhtä paljoa. Alla olevasta kuvasta tuon Camperin suuruusluokan näkee jotenkin. Kojakki on profiililtaan hyvin pyöreä rengas ja kuluma-alue on suhteellisen reunassa joten se mielestäni puoltaa tuotan renkaan kääntämistä vähän tiuhempaankin tahtiin. Toinen seikka on myös se että renkaan sisäreuna hankaa tiukkaan käännettäessä koriin, ja tuntuu kuluvan todella nopeasti.
Ensin puhki kulunut rengas oli vasemmanpuoleinen, mikä ei Jorin mainitseman tien kaltevuuden kannalta ole aivan loogista. Ei varmaan kauaan olisi kestänyt että oikeakin olisi hajonnut, mutta vaihdoin sillekkin puolelle ja varmuudeksi uuden.
Takarengas on vielä ihan OK, mutta joutuuhan tandpolessa eturenkaat paljon kovemmalle. Joskus sopivissa olosuhteissa on renkaat kurvatessa jopa vähän vingahtanut, mikä tietysti kertoon kuluttavuudestakin jotain.
Näppituntumalta sanoisin myös että 559 takarenkaassa olisi hieman enemmän kulutuspintaa kuin 406 eturenkaissa, tiedä sitten, tarkemmin en ole asiaa tutkinut, mutta sormien välissä 559 on tuntunut paksummalta. Jos tilaan uudet Kojakit eteen ja taakse niin täytyy mitata.
Eturenkaiden Camberi aiheuttaa tietysti sen ettei eniten kulunut paikka ole renkaan keskellä missä kumia taitaa ainakin Kojakkien tapauksessa olla eniten, sekin vähentää renkaiden elinikää.
Mutta olikos siitä Marathon Raceristä kokemuksia?