mhelander kirjoitti:jviirret kirjoitti:TMS kirjoitti:Itsehän ajelen tällaisella Santa Cruzilla, mitä voisi pitää eräänlaisena jokapaikan pyöränä.
Vuosi kaudet kun katselee CF:en ja nojakkien kuvia niin ei silmä millään totu noin korkeaan? Miten ihmeessä tuonne ylös pääsee ja eikö siellä pelota
Aivan. Kun itseä meinaa jo vähän huimata Metan selässä, nyt kun siinä on se 29er keulakin...
Se on kato nuaret ja hurjat joita ei huimaa korkealla
Sen verran rupesi vaihteiden ja jarrujen säätö metsässä turhauttamaan, että siirtelin pelimerkkejä paypal-tilille niin voi sitten jotain tilailla, Stereo taisi jo mennä sellaiselle joka fundeeraa vähemmän tai on alkanut suunnittelun aiemmin. Ihan veikeä ajaa biltsun vehje, vaihteet ois säädetty nappiin, ketju ykkösellä, vaihdekahvaan ei koske ja metsässä kunnolla runttaa niin ketju hyppää rattaan ja pinnojen väliin... Taitaa taipua koko härveli kun vähän oisi nivelissäkin klappia.
Jouston määrästä en osaa sanoa, nettiä lukiessa törmää monenlaiseen mielipiteeseen ja jokainen varmaan peilaa omiin vakipolkuihinsa. Sen vähän mitä on ajellut niin ei haittaa jos on enemmän kuin 80mm eli jos vähintään 120 mm pitäisi rajana. Kivoja polkuja löysin kotopitäjästäkin, alottelijallekin helppoa ja nopeeta polkua, jos vaan jaksaa veivata mutta taitojen karttuessa varmaan haastavampaa etsii eli tarpeet muuttuu.