optimistx kirjoitti:Lizard100 kirjoitti:... ja mahdollisesti navigoimiseen jne.
Navigoidaan siis julkisilla maanteillä jossain etelässä, jossa aurinko paistaa? Vai rahdataanko laite huoltojoukkoineen ja miehistöineen Battle Mountainin suoralle ja siinä kerran ajetaan ylhäisessä yksinäisyydessä?
Jos taas suunnitelmissa olisi aurinkoautokilpailuihin osallistuminen, niin ehkä olisi hyvä tutkia esimerkkejä niistä, projektien kokoja ja saavutuksia.
Jos aiotaan julkisilla teillä navigoida autoa, niin tyyppikatsastuksen läpäisemiseen asti voi palaa rahaa enempi kuin luulisi. Miljoonia?
Polkupyöräksi tuota laitetta ei Suomessa saane mitenkään noilla tehoilla, joten julkisilla teillä navigoiminen ei onnistune.
En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta kun on syntynyt sellaiseksi, niin minkäs mahtaa.
t. nimim.
optimistx
Joo kyllä täällä heti yliopiston teknillisen tiedekunnan konetekniikan proffakin mainitsi, että tieliikennelakia pitää muuttaa että tämänkaltainen liikennöinti onnistuisi tai leveämmät uudet pyörätiet...niitä odotelleessa..tai sitä lakiuudistusta !!! Politiikka ei ole mun alaa, mutta uskoisin että kun riittävä määrä porukkaa alkaa vinkumaan mahdollisuudesta ajaa ilmaiseksi 1000 km ilman päästöjä täytyy jotain alkaa tapahtumaankin jossain.
Toki tämä on suunnattu maihin jossa suulperi paistaa..Australia, Kaukoitä, Meksiko, Afrikka jne.