lowrides kirjoitti:Anteeksi vähän hajanaisista ajatuksista
Hyvä meidän haaveilijoiden hajatuksia on välillä maadottaa oman kokemuksen kautta. Pysyy horisontti vähän paremmin kohdallaan...
lowrides kirjoitti:Anteeksi vähän hajanaisista ajatuksista
Hyvä meidän haaveilijoiden hajatuksia on välillä maadottaa oman kokemuksen kautta. Pysyy horisontti vähän paremmin kohdallaan...
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
lowrides kirjoitti:Trainerilla Ristretollakin saan kevyesti yli 1000 wattia mittariin, mutta kuten esimerkki osoittaa tosi tilanteessa tuosta häipyy ainakin puolet pois. Samanlaiseen realiteettiin ovat törmänneet muutkin streamliner kuskit.
Anteeksi vähän hajanaisista ajatuksista
Kiitos ja kumarrus....minne se puoliska häipyy...olisi kiva tietää...uskon että se häipyy, mutta kuinka se voitaisiin suunnittelun tai jonkun muun seikan kautta saada takaisin ?
Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com
Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman
Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
Tuollaisia piikkitehoja on tarjolla vain tuoreessa kuskissa. Kun on kiihdytetty sinne satasen pintaan usean minuutin ajan, ei kuski ole enää tuore eikä anaerobista maksimia saa nousemaan enää lähellekään tuoreen miehen arvoja.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:Tuollaisia piikkitehoja on tarjolla vain tuoreessa kuskissa. Kun on kiihdytetty sinne satasen pintaan usean minuutin ajan, ei kuski ole enää tuore eikä anaerobista maksimia saa nousemaan enää lähellekään tuoreen miehen arvoja.
Niin niin...aivan niin...onhan 500 wattiakin edelleen tolkuton teho verrattuna vaikka kehenkä.
Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com
Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman
Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
lowrides kirjoitti:...Anteeksi vähän hajanaisista ajatuksista
Minusta nämä olivat mielenkiintoisia tietoja! Viimeisen minuutin ja 18 sekunnin keskiteho on korkea. Olet varmaan harjoitellut tuollaisia kiristyviä spurtteja, mutta onnistuiko tehon ajoitus nappiin juuri mittausjaksolle?
Löytyisiköhän mistään jonkin ennätysajon tehokäyrää? Wittinghamin 79.91 mph yrityksestä on sisäkamerakuva http://www.youtube.com/watch?v=eWaC2-LuoVI. Lähdöstä maaliin näytti kuluvan n. 5 min. 36 s, josta viimeiselle 200 metrille taitaa jäädä alle 6 sekuntia, mutta kovin paljon muuta tietoa siitä ei irtoa. Jos pulttaisi penkin ja maantiefillarin traineriin niin, että keskiö olisi sopivalla korkeudella ja kokeilisi tehon penkillä maaten Pitäisi vain olla tehokäyrän muoto, johon pyrkiä pystyssä/maaten. Lowridesin luvuista saa kyllä suuntaviivat.