Kulkineen viimeistelyn merkitys - bling bling

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
PW
KOM

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

tavasti kirjoitti:
jviirret kirjoitti:

kyllä joku "mistä ostit?"-tyylinen oma valmisteen kohdalla pistää aina vähän hymyilyttämään.

Itse olen kaupallisella vehkeellä ajellessa kuullut paljonkin kysymyksiä 'itekkö teit', ja onhan tuossa toki noita itse kötöstettyjä lisäominaisuuksia, ja pyörä on aina kurainen...

Sen verran pitää puolustautua ett on miultakin kysytty : Mistä ostit, paljomakso ? :wink: Toisaalta meillä aikanaan kotona tehtiin kaikki itse, talot, veneet, vaatteet ym. enkä oo koskaan ymmärtäny hävetä "käden jälkeä" :mrgreen:

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja mhelander »

PW kirjoitti:

Sen verran pitää puolustautua ett on miultakin kysytty : Mistä ostit, paljomakso ? :wink: Toisaalta meillä aikanaan kotona tehtiin kaikki itse, talot, veneet, vaatteet ym. enkä oo koskaan ymmärtäny hävetä "käden jälkeä" :mrgreen:

Sama vika. On kyselty noista omatekosistakin jopa että minkä merkkinen tai missä tehty.

Saa siinä oma käden jälki näkyä. On eri leuhkaa ajaa omatekosella vehkeellä kuin helpolla kaupasta saadulla 8). Etenkin jos kisaa ja sattuu jotenkin pärjäämään :lol:.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Vastaa Viestiin