Keltanokkainen kyselee

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas

Re: Keltanokkainen kyselee

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Olen nojanallen kanssa samaa mieltä, mutta koeajo on hyvä järjestää. Pääsepä ainakin hypisteleen ja kokeileen nojapyörää. Itselle, joka ei ennen koeajoa koskaan ollut nojakkiin koskenutkaan, koeajo oli sinetti: Tahtoo.

Nykyään olen muodostunut mielipiteen että suurin osa ihmisistä pöyräilee vääränlaisella vekottimella. Joten jos tahdot, pääset kokeilemaan minun Nazca Gauchoa [1]. Ja jos Postia tahtoo härnätä, kokeile työsuhdepyörää [2].

[1] http://www.nazca-ligfietsen.nl/en/list/models/item/23/
[2] http://www.tyosuhdepyora.fi/

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Into-Konrad

Viesti Kirjoittaja Into-Konrad »

Olen siis vihdoin löytänyt keskustelupalstan, jolla ei ole ilkeitä ihmisiä. God, nojapyöräsi näyttää juuri sellaiselta jolla haluaisin ajaa, mutta asun täällä itä-Helsingissä kaukana kaikesta.

GodTdd
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Noo, metrolla pääsee Kamppiin ja siitä bussilla pääsee meille 30min.

Espoossakin toimii julkinen ihan yhtä hyvin Helsingissä, toisin kuin huhut kertovat Espoo ei toimi pelkällä yksityisautoilla.

Rohkeasti vain matkaan ja tervetuloa kokeilemaan. Heitä yksityisviesti niin sovitaan yksityiskohdista.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Into-Konrad

Viesti Kirjoittaja Into-Konrad »

Uusi kysymys pulpahti mieleeni. Aiheuttaako 163cm pituuteni rajoituksia nojapyörälle/-pyöräilyyn?

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Ei pituudella ole väliä . Pyöriä löytyy kaiken kokosille. :wink:

MikaL
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja MikaL »

Pyörän valintaan se saattaa vaikuttaa. Korkeimmat kaksipyöräiset voi olla hankalia, kun penkki on kovin korkealla. Mutta sopivia löytyy. Koeajossa myös kuljettajien isot pituuserot on hankalia, kun polkimien etäisyyden säätö on työläämpää kuin pystypyörällä. Tämä on isompi ongelma pitkälle kuskille, kun ketjua on vaikea venyttää pidemmäksi.

MetaPhrastic 2012

joe67
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Hei! Tervetuloa nojailijoiden maailmaan munki puolesta. Muistanko oikein, että jossain puhuttiin firmasta josta vois esim. yritykset liisatakin pyörän? Korjatkaa mua viisaammat, jos väärässä olen. Yrität saada itellan liisaamaan sulle työkulkimen. Onnea matkaan...

...ja nyt on iloinen Einari sekun pyörä ei narise...

Vastaa Viestiin