Moi,
Pilojen ohella cone on oikeesti edistynyt. Yläkopan laminointi onnistui riittävän hyvin, paino ilman tuulilasia on 3.1 kg. Pinta vaatii pakkelia ja maalia. Paljon on jäljellä rakentamista ja kun olis juhannuksena halu kisata saksan MM kisoissa täytyy ryhtyä järjestelmälliseksi. Kuten todettu, viimeistely todellakin vie aikaa. Voin listata noin 20 viimeistelyaihetta ja jossain 15. kohdalla pyörä on kisakelpoinen, 17. katukelpoinen, 20 valmis. Tässä työlistani:
- Ylä- ja alakopan sovitus yhteen, laipat sisälle
- Satula / ajoasento
- Ketjun linja, ketjurullat
4.Takajousitus - Etupyörän akselin kiinnitys
- Etujarru
- Ohjaustanko
- Vaijereiden veto, jarrukahvat
- Tuulilasi
- Etupyörän aukon peitto levyllä
- Ketjuille suojakoppa
- Ilmastointireiät
- Pakkelointi ja maalaus
- Kiekkojen levytys
- Takahaarukalle ja -pyörälle koppa
- Lasketumistelineet
- Takalokasuoja
- Takapeili
- Valot
- Säädettävät ilmanottoaukot
Hihat heilumaan vaan