Nojanalle kirjoitti:Kun tuota kuvaa oikein katsoo nukutuin silmin ,niin se on oikea surman loukku. Jos pyöräilijä tulee mäkeä alas yli 20km/h, lienee autoilijalla todella vaikea ehtiä havaita pyöräilijää.
Koko pyörätie olisi pitänyt alkujaan olla toisella puolella tietä. Valitettavasti näitä tappo kukkasia rakennetaan tähän maahan liian usein. Eikä korjausta niihin tahdo tulla.
Kun rahaa ei todellisuuressa kevyenliikenteen kehittämiseen muutenkaan paljon uhrata.
Kuten olen jo monasti maininnut, mutta mainitsen vieläkin, että "Karhago on hävitettävä". Eikun... Pyöräilijällä pitäisi olla vapaus valita käyttääkö vaarallista pyörätietä tai kv-väylää. Jos näin tehtäisiin, muuttuisi pyöräilijän väistämisvaatimus suojatielläkin aivan loogiseksi, tai toisaalta tarpeettomaksi. Pyörä on liian nopea kulkuneuvo kuvan mukaiselle kevytväylälle. Totta kai siellä pitää myös tulevien sääntöjen mukaan saada pyöräillä, mutta sitten pitää noudattaa kv-nopeutta, jolloin pyöräilijä muuttuu juridisesti jalankulkijaksi kunhan noudattaa jalankulkijan nopeuksia. Siis joko ajoradalla vauhdikkaasti tai kv-väylillä hitaasti ja jalkakäytävällä vieläkin hitaammin. Noin sen pitäisi olla, vaan ei vielä ole. -Paitsi käytännössä. Noinhan ihmiset ajavat kuitenkin, sanoi laki mitä hyvänsä.
Varmemmaksi vakuudeksi vielä linkki liikennepoliittiseen manifestiin