Kenkien ja polvien vaatima tila kinnereissä peittää näkyvyyttä. Itse ajattelisin matkia Karpion viitoittamalla linjalla eli tehdä kengille "palot" tai kotelot tai minkä nimisiä ne sitten olisivatkaan.
Istuma aukko voisi olla niin pitkulainen että polvet voisivat liikkua avotilassa. Tai vois niitäkin hiukan kai koteloida tai "konepeltiä" keskeltä alaspäin notkistella.
"Kaari" voisi olla tosikaareva ja reunustaa vahvikkeena avotilan reunoja joista se voisi jatkua vielä takahaarukkana. Tähän jo haarukaksi muuttuneeseen kaareen voisi yrittää intekroida myöskin istuimen.
Kenkien vaatima kotelorakenne tukisi osittain polkimien ripustusta, osa tuesta tulisi ulkovaipan mukana ja helmoihin voisi lisätä tarvittaissa jotain tukevaa. Se etuvaihtajan asennusputken tynkä voisi olla osa rakennetta ja yläpuolinen tuki keskiölle. Mielenkiintoista olisi laittaa ketjun ohjurit/ suojatkin tukemaan keskiöö.
Eräällä tavalla sanottuna: se runko joka näissä kolmipyörissä on tähän saakka ollut polkian alapuolella nostettaisiin kinnerissä polkian ympärille ja osittain yläpuolellekkin.
Tiedän että polkian ja polkimien välin pitää olla pyhästi notkumaton, sen asian tueksi minulla on tässä tietsikkani vieressä, käden ulottuvilla hiilikuituputki jonka pituus 1,5m ja halkaisia jotain 45mm ja paino 486g ja tämän olen monesti laittanut päistä tuentaan ja itse hyppinyt sen keskellä, eikä se ole vielä edes ritissyt kunnolla. Tällaiset jutut eivät ole toivottavia mutta ovat kuin varalla jos muuten ei saa jäykkää niin sitten pitää tällaisilla se lopuksi tehdä, eivätkä ne enää sittenkään vielä vie projektia täysin suohon.
Eli: runko pitää yleensä tehdä mahdollisimman kevyeksi eikä pistää varmuudeksi varmuuskertoimia. Tällaisissa kokeilun varaan joutuvissa projekteissa on pakko mennä kokeilun avulla eteenpäin ja yrittää siinä edetessä korjailla ja viritellä.
Se että projekti olisi muodoiltaan pätevä ja komponentit kohdallaan ja oikeissa asennoissa olisi jo projektin kannalta aloituskelpoinen.