Olisiko tällainen ketju aiheellinen? Eli ilmoitusta ylimääräisistä osista ja pyöristä jotka kulkeutuu Nokian SM:iin myynti tarkoituksessa. Tai jos on tarvetta jollekkin niin voisi tässä kysellä.
Itse tulen paikalle tällä Higracerilla ja se olisi tarkoitus myydä pois muiden projektien edestä: http://www.omanetti.fi/ninajukk/highracer.htm Hintaluokka muutamia satasia...
Mukaan voisin ottaa myös tämän itse tekoisen vaneri penkin, sopiva minua(180cm) lyhyemmälle kuljettajalle, mukana kiinnikkeet:
Materiaalien hinnalla
Mukaan voisin ottaa myös tämän itse tekoisen vaneri penkin, sopiva minua(180cm) lyhyemmälle kuljettajalle, mukana kiinnikkeet
Saatan olla kiinostunut, pitää sovitella kokoa.
Minä voisin myydä 559 kokoisen DualDrive kiekon, mukaan clickbox, ja gripshift tyyppinen kahva, ja 11-30 takapakka. Vain vannejarrulle, ei levyjarrukiinnikkeitä.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Mietin tätä jo viime vuonna eli on ihan tarpeellinen. Täytyy katsoa omat kaapit läpi.
Muoks: Shimanon 43 koon MTB-ajokengät ilman klosseja. Kapea lesti, ei minulle sovi.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Olen minä sitäkin pohtinut. Menin tosin jo ostamaan uudet ajokengät. Sandaalien kanssa joutuisin aina pitämään päällisiä, kun tuntuu melko helposti koivet palelevan.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Jos jollakin pientä tarvetta jollekkin tietylle putkelle niin voin ottaa myös mukaan(jos sattuu löytymään). Kaupat pitää olla etukäteen sovittuna etten turhaan pätki pitkiä salkoja autoon sopiviksi pätkiksi.
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Näillä näkymin mukaan lähtee ylimääräinen paketti "pikalokasuojia", jos sattuu että joutuu ajamaan märällä radalla ja ei oo omia tullut hankittua...
Yksi pyörän varamittarikin on mukana, taitaa tosin olla tarpeettomia jos sinne on tulossa oikea kierrosten laskenta?
Jos sattuu että joku tuon Higracerini ostaa niin voisin ostaa 622-kokoisen kiekkoparin. Ei juuri laatuvaatimuksia, kunhan on ketjuvaihteelle ja kierteetön pakan kiinnitys,eli soveltuu 7-8vaihteiselle pakalle.