Itse vähän epäilin tuota lauantain vauhtiajoa (200m ja tunnin kisa) ja sunnuntain pitkän matkan yhdistelmää kun vuosi sitten tulin ensimmäistä kertaa Nokialle. Turhaan. Jo silloin omat koivet toimivat kohtuudella myös sunnuntaina vaikkakin piti silloin heittää leikki kesken etuajassa.
Mitä tulee sunnuntaille niin ehdottomasti vähintään 6h kisa, mielummin myös 12h että halukkaat saavat itseään mitata. SIihen sekaan mahtuu oikein hyvin 3h, 6h, 100km, 200km jne samaan lähtöön. Itse asiassa ainakin itse tykkäisin siitä että radalla olisi mahdollisesti kovempaankin vauhtiin pyrkiviä jolloin saisi motivaattoreita lisää oman vauhdin pitoon tai säilyttämiseen.
Meillä perhe on näköjään kekseliäs muiden aktiviteettien suhteen. EI haittais jos heille saisi jotakin mielenkiintoista myös paikan päälle niin olisi mahdollista huoltoakin sitten paremmin tarjolla
. Tytärkin voisi olla kiinnostunut itsekin ajamaan sunnuntaina lyhyempiä aikoja/matkoja.
Jos ajatellaan sitten kisaamista niin uskoisin että vuoden parin sisällä voisi tuoda lisäarvoa jos noille matkoille saisi mahdollisuuden saada suorituksista noteerauskelpoisia. Tämähän vaatii sopivan kattojärjestön valitsemisen ja vaadittavien sääntöjen toteutamisen (radan mittaukset, tarkkailijat yms). Kun kaikilla ei ole halua tai mahdollisuutta matkustaa eurooppaan tai USA:han tekemään noita ennätyksiä.