Mahe kirjoitti:Mitkä noi jarrukahvat on tuossa pistoolikahvakuvassa? Semmoset kippurasarven kylkeen laitettavat, vai? Toimisko tuollaset vaijerilevyjarrun kanssa (samat kahvat käy kun V-jarruihin)?
Oon tässä miettinyt että millanen viritys pitäisi tehdä midraceriin että sais kahvat kapeammalle ja joku tuommonen olis kiinnostava, bar-end -vaihdenupikat kun kiinnostaa kanssa.
Jarrukahvat ovat mitä ilmeisemmin aika-ajopyörän tangonpää tyyppiä. Toimii ne levyjarrun kanssa mutta niissä on todennäköisesti maantievannejarruille paremmin sopiva vipusuhde. Itselläni on tuollaiset MP:ssä ja takana on "road" tyyppinen Avid BB7 joka toimii kuten pitääkin mutta edessä on "MTB" tyyppinen jonka tuntuma on huonompi.
Mahe kirjoitti:Itsekin olen joskus noita miettinyt mutta kun mun kisanojakeilla pitää pystyä ajamaan myös maanteillä ja lenkkejä
Mitä tarkoitit tällä? Kokeilin eilen lenkillä pidellä kapealla otteella kahvan keskeltä kiinni, ja tuntuihan se tottumattomasta huteralta muttei mitenkään mahdottomalta kuitenkaan...
Tuo jenkkien pistoolikahvojen vieminen jalkojen väliin ei ole käytännöllinen eikä edes mukava vaihtoehto lenkkikäyttöön. Hurjimmat tekivät siitä vielä etäohjattavan tähän tyyliin:

Sen verran varoituksen sanaa että tämä "n/a" henkilö esiintyi ennen nimimerkillä "AA" aka Alan, joka ajoi ko NoCom:lla todella lujaa kunnes harjoituslenkillä veti kyljelleen tällä tankovirityksellä ja murti lonkkansa.
Tuosta lopullisesti kettuuntuneena ilmoitti WISIL:ssä, BROL:ssa sekä CruzBike foorumeissa että nojailut on nyt tässä, laittoi värkit myyntiin ja ne jotka ei heti menneet kaupaksi rälläköi pätkiksi ja maan täytteeksi menivät kuulemma.
Mitä tulee tähän NoCom:iin niin se on oletettavasti kaikkein nopein kisoissa ajettu kattamaton sellainen.