Ratapäivä takana, Mango kulki iloisesti. Ja olisi toki kulkenut vielä iloisemmin, jos kuskilla olisi ollut enemmän puhtia . Rengastuksena oli Schwalben Shreddat, yksi tubeleksena litkuilla ja kaksi sisärenkain. Litkuversion ilmanpitävyys ei ollut kelvollisella tasolla, kerran sai ajosession aikana lisätä, paine oli laskenut 5 -> 3 baariin. Tarvii kokeilla isommalla litkumäärällä ja jos sekään ei ala toimia, niin sitten on sisärenkaan vuoro (ja litkut sisärenkaan sisään pistoja paikkaamaan).
Virittelin päivän aikana tuulilasin ekaa kertaa paikalleen. Ilman tuulilasia aamupäivän vilpoinen viima osui ilkeästi kaulaan (buff-huivi pelasti onneksi tilanteen). Tuulilasi suuntasi ilmavirran silmien yläpuolelle, kypärän reunan tienoille. Tästä tuli mieleen, että jos askartelisi polykarbonaatista kypärään lipan niin, ettei viima osuisi naamaan laisinkaan. Terpan visiirikypärää tutkiskelin teollisuusvakoilumielessä.
Voimansiirto pitää turhan paljon ääntä, vetopuolen ketjuohjuririssa pitäisi vaihtaa. Alkuperäinen on kulunut ja onnettoman pieni halkaisijaltaan. Joku tarvikeversio tarvii metsästää tilalle (tai sitten sorvailla itse). Onko hyviä ehdotuksia vähämeluisista?