Sen verran pätevä laite tuli tuosta clwb:stä, että en malta olla suunnittelematta parempaa versiota vaikka testikilometrejä ei olekkaan vielä tarpeeksi.. Ja en halua niitä muuttaa tuohon versio ykköseen koska se toimii mun käytössä.
Eli eli muutoksia ainakin:
-takajousitus, tollasen hullun idean sain että piilottais iskarin runkoputken sisään. Joku "luukku" siihen tai sitten vaan avaa putken puoliksi. Pinkki viiva esittää iskarin asentoa puristuneena eli ehkä mahtuis. nivelen laakerointi pitäs myös tuoda lähemmäs taka-akselia. Sitten sellanen juttu kävi nokialla ilmi että kun isompi mies siihen istui niin iskarihan painui aivan pohjaan. Pystyykö puristussuhdetta muuttamalla vähentämään korkean ilmanpaineen tarvetta? Joustomatka toki pienenee, mutta on niin paljon painoa takana, että jo kestävyyden takia pitäs muuttaa.
-Ohjauskulma 45-> n. 50 astetta
-akselivälistä 150mm pois
-pystympi penkki
-pituuden pikasäätö, jonkunlainen kisko että pysyy keskellä
-istuinkorkeus 60cm->50cm
Ja tietysti viimeistelyn tasoa tarkoitus nostaa + rakentaa sellanen ihan oikee jigi. Kattoony.