Ei noissa parissa viimeisessä jutuissa ole oikein järkeä, tai sitten minä en ymmärrä mitään nojapyöristä. Lienevät pelkkiä mainoksia. Niissä ei kuitenkaan kerrota oikeastaan mitään tarpeellista; deltanojakkien malleja istuimien rakennetta ym, jotka voisivat oikeasti vaikuttaa selkävaivoja lisäävästi. Yleensähän nojapyörät vain parantavat selkävaivoja. Vain nuo mainokset on noissa viesteissä kirjoitettu niin, että se tarkoittavat jotain.
Olen pahoillani, jos olivat oikeasti todellisia viestejä. Jos haluatte, SCrystal ja Paavo112, kertoa jotain selkävaivoja aiheuttavista nojapyöristänne, kuuntelemme mielellämme lisää. Sellaisiin en ainakaan minä ole toistaiseksi törmännyt. Vain tekoäly arveli jokin viikko sitten nojapyörän aiheuttavan selkävaivoja, mutta sehän ei olekaan ajanut nojapyörällä, eikä sillä sitä paitsi ole edes selkää. 
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma