Alkaa helmikuussa eli 1.2.2014 km-kisasivun mukaan.
Vieläkö joku jaksaa lähteä mukaan laittamaan nojailevaa joukkuetta pystyyn ?
Itse olen luvannut (itselleni) että pyrin ajamaan joka viikko tämän vuoden aikana satasen lenkin. Muut ajot ja lenkit siihen päälle. Että vähintään olisi tavoitteena viime talvi-km kisan ajot.
Mä voisin lähteä mukaan niin saisin kivasti lisämotivaatiota ajoon, jos vaiks Pioneerin sais huomenna talvikuosiin muutenkin... Jos ei kukaan muu ole innokas niin voin mä joukkueen tuonne kirjata ja postailla tunnukset.
Nyt ei mitään erikoista tavoitetta muuten ole, kunhan vaan pääsisi useammin liikkeelle...
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Kai sitä vois lähteä tuollaisesta etsimään lisä motivaatiota pyöräilyyn kun nykyisellään ei tule ajettua paljoa työmatkojen lisäksi.
Ja mulla kääntäen, normaalisti ei tätä alle kolmen kilsan työmatkaa viitti pyöräillä. Wirmakin lakkautti liikuntakannusteena olevan harrastuskortin tälle vuodelle, siitä sai leffalipun neljän kuukauden puurtamisella .
Tässä seurannu kilometrikisan sivua milloin talvikisaan ilmoittautuminen on mahdollista ja joukkueita pääsee tekemään. Eilen sivu sanoin että eilen alkaa, tänään sanoo että tänään.
Ihme härveli, toivottavasti tulee järkiinsä ensi viikon aikana...
Ihme härveli, toivottavasti tulee järkiinsä ensi viikon aikana...
Nonni, säästääkseni muiden vaivaa, kun aikaisemmat km-kisat olen peesaillu muiden organisoimana, otin lusikan käteen ja tein nojapyorafoorumi.fi joukkueen. Optimisti kun olen niin ruksin tehosarjan ja valitsin paikkakunniksi Asikkalan (=terppa), Helsinki (=Wacky) ja Oulu (minä).
Joo käsittämättömän vaiheessa on. Matti ei viitsi edes maileihin vastailla... ei kai se auta kun lähteä ajamaan, testaan miten maastosliksit pelaa -10 C ja just auratulla pyörätiellä.
Joo käsittämättömän vaiheessa on. Matti ei viitsi edes maileihin vastailla... .
Voiphan se olla, että kaveri hukkuu palautteeseen ja sivuston korjaus on se ajankäytössä ykkösenä Katotaan millon saan ekat kilsat taakse, torstaina on ekat mahikset.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Mulla on jo 131,6 km kirjattuna. Näköjään ollaan ainoat jotka on ajanu koska jos jakaa meidän kilometrien summan etusivun keskiarvolla tulee tasan viisi.
Mahtaakohan sivusto ehtiä valmiiksi edes kisan loppuun