Monikäyttömalli - muutama eri kuski jotka on ihan erikokoisia.
Silloin ehkä penkillä säädettävä malli, ei tarvi ketjun kans puljata. Toisaalta onhan siihenkin näitä rullavirityksiä jolloin ei tarvi sentään ketjun pituutta alkaa muuttelemaan.
Lean and center steered negative trail detla cargo trike?
Voisi kuvitella että raskaan kuorman vuoksi kuljettajan paino on noin edessä ja ohjataan koko kuljettajan painoa puolelta toiselle siirtämällä. Kaksipyöräisenä voisi olla sietämättömän raskasta kun ohjaamalla pidetään tasapainoa, mutta trikenä kai toimii kun noita on tehty useampia ja osa jopa viimmeistelty ihan kunnolla.
Lean and center steered negative trail detla cargo trike?
Voisi kuvitella että raskaan kuorman vuoksi kuljettajan paino on noin edessä ja ohjataan koko kuljettajan painoa puolelta toiselle siirtämällä. Kaksipyöräisenä voisi olla sietämättömän raskasta kun ohjaamalla pidetään tasapainoa, mutta trikenä kai toimii kun noita on tehty useampia ja osa jopa viimmeistelty ihan kunnolla.
Tällaisia on Pariisissa. Paino on vieläkin edempänä. Ohjaus on pitkillä vivuilla, jotka vipuvälityksellä kääntävät koko etupäätä. Ohjaus on väärin päin. Kun käännät vasenta vipua eteen ja oikeaa taakse, keula kääntyykin vasemmalle.
Liitteet
Pyörätaksi2pieni.jpg (116.39 KiB) Katsottu 4033 kertaa
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Niinpäs onkin. Tuossa Pariisilaistaksissa on vain ohjaustenostin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Niinpäs onkin. Tuossa Pariisilaistaksissa on vain ohjaustenostin.
Ohjataankin vain yhdellä kädellä Jarru näyttää vähän alimitoitetulta, yksi vaijeritoiminen rumpujarru
On siinä kaksi vipua. Toinen on vain täysin eteen kääntyneenä, koska keula on vinossa. Vai tarkoititko Pariisilaista ajoasennetta. Siinä tosiaan ohjataan vain yhdellä kädellä, jos silläkään, kun on niin paljon muuta tekemistä ja puhuminenkin vaatii huitomista.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Tuo Flevo trike on vähän vaivannut mielessä. Se tai joku muu periaatteessa kaksipyöräinen mutta kuitenkin tavarankuljetuskykyinen olisi kätevä. Oletettavasti tuolla Flevon trikelläkin vetelee työmatkat siinä kun flevo bikellä, ainoastaan lisäpaino lisä harmina. No ok kans ne pari ylimääräistä rengasuraa. Kun noita 26 ja 28" kiekkoja on jo olemassa niin luultavin olisi se että eteen 26" ja taakse trikenä 2x20" ja bike-perään 26". Sen mitä nettiä tullut surffattua, niin flevo racerin (28" kiekoilla) kuvat löytyy ja triken/biken (20") kans. Niistä jos yhdistelisi niin varmaan saisi ihan toimivan.
Jos noita flevon osia alkaa sorvauttamaan, niin oiskohan niille menekkiä jos samalla teettäisi useampaan pyörään osia?
Pitäs kai testata eka että miten hyvä tai huono se flevo olisi omiin tarpeisiin, sen tekemistä vaan puoltaa vahvasti se että siihen löytyy valmistuskuvat osille
Vauhti! Se SE on, mitä näillä vehkeillä ajetaan takaa! Mukava penkki tulee sitten boonuksena
Joo se myynnissä ollut Flevo tuli kyllä noteerattua vaan en viitsinyt alkaa turhaa kyselemään kun oma ihmettely ei olisi kuitenkaan johtanut koeajoa kummempaan lopputulokseen myyjän kannalta. Ehkä se vaan täytys johonkin väliin aloittaa rakentamaan niin kaippa se silleen sitten selviää. Toisaalta tässä on hetki aikaa olla kuulolla kun ei kuitenkaan ehdi heti aloittamaan, joten voi taas olla että perinteisen kaavan mukaan suunnitelmat ehtii välissä vaihtua moneen kertaan.
Vauhti! Se SE on, mitä näillä vehkeillä ajetaan takaa! Mukava penkki tulee sitten boonuksena