tässä parinpäivän pakerruksen tulos
rateekisetmitat
akseliväli 137cm
istuin 50cm
poljinkeskiö 62cm
renkaat 622/32 kammet 152mm
ohjainkulma n.60 jättö n.140mm
painosta ei viä tietoa mutta epäilisin että noin 40kg köykääsempi kuin ensimmäinen tekele koska materiaali kaikilta osin alumiini
kuvan jälkeen rustasin vielä putket navalta kampikeskiölle nottei notku, huomenissa jos sais heppailtua etupäänkin putket kiinni (ei teknowelli sulanut pitää hakea lisää villaa tai isompi pilli)
Liitteet
2014-04-27 14.37.55.jpg (335.71 KiB) Katsottu 5225 kertaa
itte kun teköö saa justiinsa sellaasta kun osa viä ku neuvvotaan miten tekee niin aina paree
penkki on romislöytö wv.n "hiekkakirpun" penkit 2kpl 50e lasikuitua ja vaativat tuunausta mutta hinta/laatusuhde kohillaan
toi hartiatuki on luultavasti hyvä saa runtata oikein huolella eikä liiku jakkaralla
itte kun teköö saa justiinsa sellaasta kun osa viä ku neuvvotaan miten tekee niin aina paree
Erittäin mielenkiintoinen pyöräprojekti. Tuo istuin voi aiheuttaa mullistuksen nojapyöräpiireissä, mbb näyttää sen jo tehneen. Varaudu tekemään muotti istuimesta.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
penkistähän ei pääse pois kun kenkälusikalla,notta yhtenä pakettina mennään hyvässä ja pahassa
pikkasen madallan etuosan sivuja mutta kyllä se melko kuppi on kumminkin
tänään kävi munkki olin ikh:lla uutta parempaa hitsipilliä kattomassa ja siinä toimiteltiin projektista, siinäpä olikin paikallinen alumiini hitsari ringissä ja tuumas mulle notta elä poika kaasujen kanssa tuhraa tuo osat niin tinataan kiinni MYYTY, nyt on sitten etupää tinattu väkevästi kiinni otti 20E hommasta tais olla kannatusjäsen
laitetaan viä kuva kun ne on kivoja
Liitteet
etupää.jpg (174.4 KiB) Katsottu 5053 kertaa
itte kun teköö saa justiinsa sellaasta kun osa viä ku neuvvotaan miten tekee niin aina paree
Kai muistit mainostaa foorumia. Käy joka tapauksessa näyttämässä valmista pyörää hitsarille. Tiedä vaikka saataisiin yksi alumiinihitsaustaitoinen nojapyöräilijä lisää.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
oli kyllä kiinnostunut hitsari nojapyöristä mutta tuskin ajuriks asti rupeaa,tykkää vaan ajatella asiat kans omalla tavallaan propellihattumies itekkin oli
ei tule mitään lisäputkia etupäähän,normipaikalle vaan ohjaustanko kiinni ja tempoajotangosta sarvet eteenpäin notta saa kyynerpäille lepuutuspaikat
tangon päihin 90 mutka ylöspäin niin on paree pirellä ja saa jarru/vaihteet siihen
ps. onko tietoa toimiiko nuo rullajarrut kun nehän tulee nyt nurinpäin vai onko sillä mitään väliä missä asennossa ne on (sielähän on se öljy sisällä)
Liitteet
tanki.jpg (17.7 KiB) Katsottu 5009 kertaa
itte kun teköö saa justiinsa sellaasta kun osa viä ku neuvvotaan miten tekee niin aina paree
Rulajarru toimii ihan mitenpäin. Sisällä on vaseliini , johon lisätään tippaöljyä silloin tällöin. Lopuksi kun kitinä ja rahina on sietämätön , uusitaan koko komple.
muistaakseni joku suositteli jotain jäykempää ööliä "vaihteistoööli?" vai ihan moottoriöljyä sinne truikataan
nämähän on turkasen raskaat vanteet ja jarrut mutta näillä mennään ennenkun saa kohtuu hintaset levyjarrulliset ja köykääsemmät
itte kun teköö saa justiinsa sellaasta kun osa viä ku neuvvotaan miten tekee niin aina paree
nämähän on turkasen raskaat vanteet ja jarrut mutta näillä mennään ennenkun saa kohtuu hintaset levyjarrulliset ja köykääsemmät
Ei levyjarrut taida olla juurikaan kevyemmät. Vaatii yhtä pitkän vaijerin, lisäksi puristaja ja levy. Jos on mekaaninen levyjarru niin 160mm levy on noin isossa kiekossa vähän pieni/tehoton.
Vannejarrut ne olla pitää jos kevyet haluaa