Olin se pönäkkä pystypyöräilijä siinä tien poskessa huohottamassa ja venyttelemässä pohjetta... lähellä Ahtialan tienhaaraa.
Kohtaamisia
-
- Sisällöntuottajakokelas
Re: Kohtaamisia
Ai niin, mäkin oon nähnyt tämän kerran työmatkalla ja työkaverit vuosivat, että ko. pyörää + kuskia nähdään usein Sääksjärvellä. No siellä minäkin.
On tosiaan Delta, mutta väittäisin, että taitaa olla itse rakennettu.
Tampereen Hatanpäässä juttelin viime kesänä työmatkalla Kettwiesel -kuljettajan kanssa, joka oli juuri ostanut pyörän Takakenon Mikalta. Onkohan hän foorumilaisia?
kuparinen kirjoitti:Lempäälässä liikkuu toinenkin nojapyörä, delta, ilmeisesti Kettwiesel. Onko kuski tiedossa?
Nojapyörät: Challenge Fujin SL-1 Low Racer, HP Velotechnik Scorpion FX trike
Pystärit: BH Emotion Neo Cross akkukone, Nakamura Platinum hybridi
Heh! OK, no asun siinä lähellä, eli lenkki oli silloin lopuillaan, enkä mäkään rekisteröinyt enää muuta kuin "on pakko pyörittää... pakko pyörittää...".
kuparinen kirjoitti:Olin se pönäkkä pystypyöräilijä siinä tien poskessa huohottamassa ja venyttelemässä pohjetta... lähellä Ahtialan tienhaaraa.
Nojapyörät: Challenge Fujin SL-1 Low Racer, HP Velotechnik Scorpion FX trike
Pystärit: BH Emotion Neo Cross akkukone, Nakamura Platinum hybridi
J-Drums kirjoitti:Tampereen Hatanpäässä juttelin viime kesänä työmatkalla Kettwiesel -kuljettajan kanssa, joka oli juuri ostanut pyörän Takakenon Mikalta. Onkohan hän foorumilaisia?
Foorumilla ollaan, tosin enemmän lukemispuolella. Tuo kohataaminen oli syyskuun alkupuoliskolla.
Keltainen Kettwiesel on kulkenut sen jälkeen n. 3000 km enimmäkseen Pirkkala - Hatanpää väliä.
Lappeenrannassa autolla käymässä, Lauritsalassa Imatran suuntaan musta nojakki.
Varmaan Imatran Nazca Gaucho kaveri. Kerran pysäytin, ei oo foorumilla toistaseks esittäytyny.
Harmi ku ei ite kerkee nojailemaan.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
- jviirret
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Raahessa bongattu tänään isopyöräinen SWB. Harmi kun olin autolla liikkeellä ja kääntyivät pystypyörä kaverinsa kans juuri tielle minne ei autolla ollut asiaa.
Vähän huteralta meno näytti, liekö ollut pyörän omistajan eka reissu tai vaihdettu pystäri tyypin kans välillä pyöriä?
Pyörän merkkikin jäi minulle epäselväksi...
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Ei suorastaan kohtaaminen, mutta nämä kaunokaiset löytyivät tänään TAIKin nurkalta peräkkäin samasta kaiteesta.
- Liitteet
-
- 140428joponojakki.jpg (163.72 KiB) Katsottu 3415 kertaa
-
- 140428kardaaninojakki.jpg (159.92 KiB) Katsottu 3415 kertaa
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->
- jviirret
Sopivasti "kontrastia" Mutta lokasuojat kuitenkin samalta pajalta
Jukka
- mhelander
Mahtaa tuo peltijopo olla vetelä ajettava, vielä isoilla pyörillä
...
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
jviirret kirjoitti:Sopivasti "kontrastia"
Mutta lokasuojat kuitenkin samalta pajalta
Jukka
Oisko Jopo-mies tehny kaverille kans
Kumman ottasit ? vaikee valinta varsinkin jos ulkonäköä painottaa
Petri
Petri
-
- Sisällöntuottajakokelas
Onks toi jopo nyt sellainen CLWB? Ja iiisoilla pyörillä. Hihi. Hauska.
Jos olisin tiennyt mitä nyt tiedän, niin Pioneerin minäkin olisin Explorerin sijaan hankkinut.
- jviirret
TKorho kirjoitti:Onks toi jopo nyt sellainen CLWB?
Puhdasverinen SWB. CLWB:llä tarkoitetaan keskipitkää akselivälitä tai pyörätyyppiä jossa emäputki ja keskiö on samassa nipussa.
Jukka
- mhelander
jviirret kirjoitti:CLWB:llä tarkoitetaan keskipitkää akselivälitä tai pyörätyyppiä jossa emäputki ja keskiö on samassa nipussa.
Tai kuten mun maasturi, on pidempi kuin SWB (esikuvana ajoasennolle MetaPhysic "maastokunnossa") mutta lyhyempi kuin LWB jossa etuhaarukka on keskiön etupuolella.
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
Joku aikasitten tuli radiosta tarinaa kaverista. Siihen liitty Suomenlinna, kukat, ruoho, lasipiiput ja nojapyörä.
Olen päissäni menny yhistämään tän joponojakin kyseiseen hemmoon
Pyörä on aikasemminkin vilahtanu jossain.
Petri
Petri
-
PW kirjoitti:Joku aikasitten tuli radiosta tarinaa kaverista. Siihen liitty Suomenlinna, kukat, ruoho, lasipiiput ja nojapyörä.
Olen päissäni menny yhistämään tän joponojakin kyseiseen hemmoon
Pyörä on aikasemminkin vilahtanu jossain.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma