Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Oulu ja Ritaharju soutupyörällä joku ajo kelvillä Patelan suuntaan...autolla olin liikenteessä.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Baskeri kirjoitti:

Oulu ja Ritaharju soutupyörällä joku ajo kelvillä Patelan suuntaan...autolla olin liikenteessä.

Oho ! Eipä ole moinen tullut koskaan vastaan. Oulussa alkaa selvästi nojailuharrastus leviämään...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

mhelander kirjoitti:
Baskeri kirjoitti:

Oulu ja Ritaharju soutupyörällä joku ajo kelvillä Patelan suuntaan...autolla olin liikenteessä.

Oho ! Eipä ole moinen tullut koskaan vastaan. Oulussa alkaa selvästi nojailuharrastus leviämään...

Meni kyllä hetki ennen kuin uskoi silmiään, hitaasti meni selvästi opettelemassa..... toivottavasti ei hyydy. :)

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jviirret »

SUN.jpg
SUN.jpg (310.07 KiB) Katsottu 3419 kertaa

Pyhjäjoella bongattu SUN-merkkinen trike. Hetken hippasin ympärillä ja näytin kiinnostuneelta, mutta omistajaa ei ilmaantunut.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13839
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jori »

Olisit koeajanut, kun ei ollut lukossakaan. ;)
Jännästi pyöräsi näyttää fotoshopatulta ....Näinköhän näit mitään pyöriä siellä. Taisit vain fotoshopata, jotta pääsisit kehumaan, että myös siellä jumalanseläntakana on muitakin nojapyöräilijöitä. :wink: :mrgreen:

Anteeksi! :oops: Kuuntelen taas Markus Kajoa areenalta. Se vaikuttaa minuun näin. :oops:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Kieltämättä nyt kun tarkemmin katsoo niin fotoshopatulta tosiaan näyttää, SUN on auringossa ja muu maisema varjossa.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Ja taas Raahessa, isopyöräinen punainen takajousitettu ja nainen ajamassa :shock:
Saattoi olla savenmaan malli, mutta monen sekunnin havainnointi aikaa ei ollut kun ajoi vastaan ja itse olin autolla :(

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Ariok
Viestit: 13
Liittynyt: 01 Touko 2010, 13:28

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Ariok »

mhelander kirjoitti:
Baskeri kirjoitti:

Oulu ja Ritaharju soutupyörällä joku ajo kelvillä Patelan suuntaan...autolla olin liikenteessä.

Oho ! Eipä ole moinen tullut koskaan vastaan. Oulussa alkaa selvästi nojailuharrastus leviämään...

Olisikohan ollut marraskuussa kun Ruskonselällä joku nyki soutupyörällä. Pikainen havainto oli mutta ei vaikuttanut amatööriltä, vauhtia ainakin oli.

kmb
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 268
Liittynyt: 12 Heinä 2013, 21:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja kmb »

Tänään Vaajakosken suunnalta kohti Jyväskylää polkiessa tuli vastaan punainen tadpole, enkä se ollut minä. En siinä vauhdissa ja muita pyöräilijöitä varoessa osannut kuskia tunnistaa, parrakas mieshenkilö.

ICE Sprint 26 (2013 - ), Azub Max (2014 - )

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jviirret »

jviirret kirjoitti:

Ja taas Raahessa, isopyöräinen punainen takajousitettu ja nainen ajamassa :shock:
Saattoi olla savenmaan malli, mutta monen sekunnin havainnointi aikaa ei ollut kun ajoi vastaan ja itse olin autolla :(

Nyt sain vaihdettua muutaman sanan tämän henkilön kans. Pyörä on Azub, olikohan Max ja ollut hänellä vuosia. Ohimennen mainitsin foorumista, toivottavasti ilmaantuu myös tänne ;)

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3872
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Lenkillä tuli vastaan nojapyöräilijä jota en tunnistanut, pyörä oli korkea ehkäpä joku riisuttu retkimalli tai mahdollisesti kilpuri. Paikka oli suunnilleen östersundomin kartanon kohdilla uuden porvoontien varressa, molemmilla kiitettävä vauhti (itsellä n. 42 km/h) siinä kohtaa joten en edes harkinnut alkaa hidastamaan.

Mustasudenkorento
Sisällöntuottaja
Viestit: 1690
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 13:50
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Mustasudenkorento »

Huhujen mukaan limingan suunnalla nähty "valkoinen" kinneri viikonlopun aikana...
17-18.5

Tarkempaa tietoa ei ole...

Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/

VeloWagon
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 216
Liittynyt: 25 Maalis 2013, 23:17
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja VeloWagon »

Wacky bongattu jäniksen roolista vetämässä pystypyöräletkaa Kuninkaanmäen kohdilla. Liityin mukaan seurueeseen ja mukava uusi pyöräreitti tuli tutuksi. Mun oli tarkoitus tyypata vain nopeasti uudet kompressiopöksyt mutta homma lähti
taas lapasesta kun näin pystypyöräriistaa kadulla. Näin käy niin usein. :D

Mango tour 2013 (kolaroitu käyttökelvottomaksi 2016), Bakfiets laatikkopyörä 2011, Basso Reef kilpapyörä 2008

TKorho
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 402
Liittynyt: 30 Touko 2009, 00:52
Paikkakunta: Tampere, Hervanta

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja TKorho »

Tampereella, tai oikeammin Pirkkalassa Partolan kohdalla bongattu keskellä päivää kahden rinnakkainistuttava musta delta. Tämä olikin vammaispyörä, rinnakkaiset polkimet ja jonkinlainen kaksoistanko- ohjauksen ohjattavuutta en ehtinyt näkemään. Oli oikein kivan näköinen peli, ja leveydestä ja tukeveduusta huolimatta sopivan kevyen oloinen. Ainakin toisessa takarenkaassa oli sähkönapa, toiseen ei ollut näkyvyyttä.

Oikein kiva peli, ja hyvä että kaikki pääsevät nojailemaan! Asento oli kovin pysty, mutta mielestäni penkkimäinen, ei pelkkä satula. Pojilla oli taatusti kivaa.

Avatar
kamu
Viestit: 85
Liittynyt: 24 Heinä 2013, 22:04
Paikkakunta: Lohja

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja kamu »

Milan SL & ajarmala (?) hetken aikaa rinnallani Lohjanjärven ympäriajossa. Virtaavista hikinoroista päätellen ohjaamossa ei ole ilmastointia :mrgreen: Itse liikkeellä maantiepyörällä enkä saanut nousuosuuden jälkeen kovin pitkään ihailla Milanin perävaloa.

Kari

Challenge Seiran 26 2013-, HP Velotechnik Scorpion FS 20 2015-, Challenge Fujin SL-II 2015-, ICE Trice T + Bionx 2016-

Vastaa Viestiin