Saapa hyvinkin. Minä olen sitä mieltä, että foorumilta ei löydy eikä löydä, siellä on asiaan vihkiytymättömälle aivan liikaa tavaraa. Meille toki hyväkin foorumi, vaikka en nyt sanoisi, että parhaasta päästä.
Jos minä esim. haluan lähettää viestiä kaikille suomalaisille katettujen nojapyörien ajajille, ja haluan tietää myös täsmälleen kenelle, niin eipä onnistu tuolla nojapyöräfoorumilla tämä. Eniten kismittää tuo nimimerkkien takana lymyäminen. Joudun etsimään käsipelillä keskustelualueilta että kukahan täällä on ollut ja sattuukohan sillä ja sillä olemaan kinneri enkä sittenkään voi olla varma, että jäikö joku vahingossa pois listalta.
Toisaalta haluaisin myös tietää missäpäin Suomea kinnereitä ajelee, jos vaikka joku tuttu haluaisi päästä testaamaan.
En väitä, että FB olisi ratkaisu kaikkeen tähän, mutta jotain pitäisi tehdä, sen verran hakusessa em. tiedot foorumilla on.
Jos muut kinneristit/velomobilistit ei lähde mukaan tähän FB:iin, niin kuoleepa ryhmä sitten käyttämättömänä pois
Mitä useammasta paikasta tietoa löytyy, niin minusta sen parempi.
Ja nimenomaan koska meitä on niin vähän, niin em. tietojen kokoaminen olisi nyt vielä helppo aloittaa. Ei se mitään porukan hajottamista tarkoita.
Artsi
PW kirjoitti:Saahan niitä sivustoja perustaa ken haluaa mutt miusta se hajottaa pienen porukan. Eikös tää foorumikin ole somea mitä parhaimmassa muodossa. Facessa on ennestään kai pari sivustoa, tapahtuuko siell mitään? Jos etsii nojapyörä tai velomobiili niin nopeesti eksyy foorumille
Petri