Lisämausteen tuo vielä 6h kuskit jotka kirmaa radalle 2h muiden jälkeen...
Ylämäessä pitää taviksilta kieltää rinnakkain ajaminen(saa toki ohittaa), se käy liian kapeaksi sellaiseen jos reunasta on erotettu kaistale ennätyksen yrittäjälle.
Jukka
Lisämausteen tuo vielä 6h kuskit jotka kirmaa radalle 2h muiden jälkeen...
Ylämäessä pitää taviksilta kieltää rinnakkain ajaminen(saa toki ohittaa), se käy liian kapeaksi sellaiseen jos reunasta on erotettu kaistale ennätyksen yrittäjälle.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Komppaan Jukkaa, vaaratilanteita tulee liikaa.
Ja ei kai muuallakaan ajeta silleen.
Jos katsotaan vaikka esim. Cycle Vision 2014 3 hrs kisaa
Tapani
Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"
Koskas ilmoittautuminen päättyy?
jooseha kirjoitti:Koskas ilmoittautuminen päättyy?
Ilmoittautuminen päättyy kun kisa alkaa . No järjestäjälle olisi mukavampi, jos mahdollisimman harva jättäisi ilmoittautumisen viime tinkaan. Jos siis olet todennäköisesti tulossa, niin kannattaa ilmoittautua hyvissä ajoin. Viime hetken peruutus ei ole mikään ongelma, varsinkaan jos et ole siihen mennessä vielä osallistumismaksua maksanut. Lähetän tulospalvelun hoitajalle (Gerardille) osallistujalistan kisaviikolla, ja hänelle on aina helpompi, mitä vähemmän säädettävää jää paikanpäällä. Mutta ilmoittautuminen toki onnistuu vielä viikonloppuna radallakin.
Eiks varikon voisi laittaa sinne alamäkeen? Siinä vasemmalla puolella oli se ekan vuoden virallinen kusipaikka.
Miusta se varikko ois paras olla siinä päärakennuksen edessä kun suurin osa siinä kuitenkin pysähtyy, on vessat ym. Jos on jäämässä varikolle, ottaa hyvissäajoin ennen ylämäen alkua, vasemman laidan - ei kolari riskiä.
Nojailijalle omakaista sisälle tai ulos, riippuen varikon paikasta. Jos halutaan pilkkuaviilata ni mitataan molemmat kaistat. Ketuttaahan se tavistakin jos 300km jää paria kilsaa vaille
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Vessahommiin ja seurustelutaukohin voi hyvin pysähtyä minne vaan. Mutta jos perusvarikko olisikin kilpailijoilla tuolla virheellä merkatulla alueella olisi sinne solahtaminen helppoa ja lähtö varikolta olisi alamäkeen
tm kirjoitti:Ilmoittautuminen päättyy kun kisa alkaa
. No järjestäjälle olisi mukavampi, jos mahdollisimman harva jättäisi ilmoittautumisen viime tinkaan. Jos siis olet todennäköisesti tulossa, niin kannattaa ilmoittautua hyvissä ajoin.
Ei mulla ole vielä suunnitelmia noin kauas Aattelin vaan jos tuun paikalle, niin voisi muodon vuoksi osallistua kilpailuunkin vaikken olekaan kiinnostunut kilpailuista
Ilmoittaudun heti jos olen varma paikalle tulosta.
Pastori kirjoitti:Vessahommiin ja seurustelutaukohin voi hyvin pysähtyä minne vaan. Mutta jos perusvarikko olisikin kilpailijoilla tuolla virheellä merkatulla alueella olisi sinne solahtaminen helppoa ja lähtö varikolta olisi alamäkeen
Juuri näin, melkein missä tahansa muualla kuin oikealla varikon paikalla. Oikealta varikolta ylämäki radalle ja matalasta pyörästä aika huono näkyvyyskin. Eikä se kulkureittikään ole kovin leveä. Yhdesti tarvi viimme vuonna käydä muistaakseni oikealla varikolla, jäykemmällä asialla, muuten kaikki hoitui auton viressä tankatessa. Pysähdyksiä tuli yhteensä toista kymmentä, kun rakko on mitä on
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jooseha kirjoitti:Ei mulla ole vielä suunnitelmia noin kauas
Aattelin vaan jos tuun paikalle, niin voisi muodon vuoksi osallistua kilpailuunkin vaikken olekaan kiinnostunut kilpailuista
Ilmoittaudun heti jos olen varma paikalle tulosta.
Älä anna kilpailu-sanan hämätä liikaa: suurimmalle osalle kyseessä on vain oman suorituskyvyn testaaminen ja vertaaminen aiempien vuosien tuloksiin. Siis kilpailua itseään vastaan. Etenkin lauantaipäivä on enemmänkin nojapyöräkokoontuminen radalla ja varikolla, välillä ajetaan 200 metriä ja tunnin ajo. Sunnuntaina pitemmistä matkoista johtuen varikolla on hiljaisempaa, kun porukka kiertää rataa. Eli jos foorumin väkeä haluat livenä nähdä ja jutella heidän kanssaan + koeajaa kulkupelejä, niin lauantaina ainakin kannattaa tulla paikalle.
Saakos tuonne vihreälle alueelle auton viedä?
Aikaisemmissa tapahtumissa monella on auto ollut taukopaikkana.
Tapani
Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"
Toi Pastorin ehotus saa ääneni.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Mun mielestä päärakennuksen edusta on paras paikka varikolle vaikka siinä onkin lähtiessä mäki. Päärakennuksessa on kuitenkin vessa ja kylmän säilytys tilaa tarjolla myös varjoa ja sinne tuodaan kuitenkin tilattu ruoka.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Tuota puoltaa myös se, että kuuden tunnin kuskit saataa alkaa purkamaan varikkoaan neljän aikaan, samoin kuin keskeyttäneet. Siitä päärakennukselta pääsee lähtemään myös autolla rataa ajavia häiritsemättä.
MetaPhrastic 2012
Tuonne vihreällä merkatulle alueelle ei pääse mistään muualta kuin radan kautta. Ja vihreälle alueelle ei voi viedä autoja. Toimitsijoiden ja satunnaisten katselijoiden kannalta mukavampaa olisi, jos varikkotapahtumat olisivat näkösällä eivätkä jossain piilossa. Vaikka päärakennuksen edusta ei optimaalinen paikka olekaan (ylämäki...), niin suosittelisin kuitenkin sitä.
Mitä kahden eri radan (sisä- ja ulkolaita) merkkaamiseen tulee, niin viimeksi radalla käytettävissä olleilla kartioilla saatiin hädin tuskin merkattua sisälaita.
Tarvii siis hankkia omia lisäkartioita. Onko kellään valmiiksi tiedossa jotain edukasta ostopaikkaa? Noita voidaan jatkossa käyttää mahdollisissa muissakin nojakkitapahtumissa.
Sekä sisä- että ulkolaita kannattaa toki mitata erikseen, että saadaan vertailukelpoisempia tuloksia aiempiin vuosiin nähden.