Tuo kiinostais mutta taitaa roikkua niin rajoilla ettei uskalla.
Mikäs Nebuluksen xseam? Itse mittailin 108 ja azubissa n. sama näköjään.
Mittaisitko omas?
Inseamin otin istualtaan 77. Olen 177 pitkä.
Ajokengistäkin kiinni osuminen kuten olen tullut huomaamaan.
Tosi tarkkaa tuo ainakin itsellä, senttikin pieleen tuntuu jo ikävältä.
Jouni
106 oli x-seam, eli vähän vähemmän kuin sulla. Pituutta mulla on 174.
-Mikko
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Sama kinneri ja kuski oli selvästi myös terpan kanssa Alastaron rataa kiertämässä Juhannuksena, sillä Antti Pietiäinen näkyy tulosluettelossa. Täytyy koittaa houkutella Antti mukaan Nokialle, kun kerran vieressä asuu.
Ligfiets.netistä löyty linkki https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/ ... 100&page=2
Olisko Sinnerin (konkurssi)huutokauppa - kaikenlaista tavaraa, yhen mangonkin näin - nyt alle 2500,- huuto.
Huom. hitaasti toimivat sivut, ainakin miun koneella.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Ihan nopiaan tuo sivusto toimii. Ongelma saattaa olla, että saako tuolta mitään ostettua.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Tuleehan tuohon tullit ja alvit päälle kun Australiasta asti lähettävät. Mutta ei kyllä ole pahan hintainen ja osatkin on kohtuulliset jotta ei tarvi ensimmäiseksi alkaa päivittämään kuin korkeintaan renkaita.