Ennenkin ärsyttäny ja taas Virossa kinnereiden perässä ajellessa kun ei nää polkeeko ne vai ei ja pyöräkulkee ku itestään. Uusin muoti sulkee jalka-aukot, ei kantapäät vilku Kylmähermosimmilla ei ees pää heilu, vaikka polkiskin, eikä ilmekään värähdä.
Vaadin kinnereihin kadenssin tahtiin vilkkuvia valoja, lakisääteiseksi perävalot riittää ku edellä ne kumminkin menee
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Eemelillä oli Vaasan kokoontumisessa joku merkkiäänisysteemi joka piti aina polkiessa ääntä Taisi liikkua polkematta, mutta välillä pyöritteli jalkoja sen verran että loi mielikuvan kevyestä poljeskelusta
Eiks se mene niin, että liika tieto on tuskaa?
Parempi vaan elää siinä harhaluulossa, että
se ei voi liikkua noin kovaa polkematta......
saa ainakin öisin nukuttua.
Ennenkin ärsyttäny ja taas Virossa kinnereiden perässä ajellessa kun ei nää polkeeko ne vai ei ja pyöräkulkee ku itestään.
Petri
Niinpä! Monta kertaa tulin ihmetelleeksi, miksi nuo polkevat, kun tämähän rullaa ihan itsestäänkin...
Mutta kyllä Viron alamäet ovat aika heppoisia vihtiläisiin verrattuna. Taisi maksiminopeus olla Viron hurjimmissa alamäissä jotain 42 km/h luokkaa. Tosin alamäki se on loivakin alamäki. Hmm. Vielä kun joskus saisi inspiraation virittää kadenssianturin kinneriin, niin tietäisi itsekin, milloin tarvitsi polkea...
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)