Voin vaikka tulostaa nuo WC-laput tässä töiden lomassa.
Minkälaisia opastekylttejä? Voin niitäkin tulostaa. ( ja vaikka laminoida, kestävät seuraavallekin vuodelle)
Lisäksi saan töistä lainaan 10L + 20L vesikansiterit, on nestereserviä sitte kisapäiville.
Voin vaikka tulostaa nuo WC-laput tässä töiden lomassa.
Minkälaisia opastekylttejä? Voin niitäkin tulostaa. ( ja vaikka laminoida, kestävät seuraavallekin vuodelle)
Lisäksi saan töistä lainaan 10L + 20L vesikansiterit, on nestereserviä sitte kisapäiville.
Laput ja kyltit on valmiina. Pääosin viime vuotiset, hieman ruttuiset jo mutta ajaa vielä asiansa. Ensi vuodelle kannattaa laminoida uudet.
Vesikanisterit on hyvä lisä, pyysin Terppaa tuomaan lisäksi pullotettua vettä niille, joiden hipiä ei siedä Nokian vesijohtovettä .
Sain juuri tiedon Nokian Panimolta, että sponssaavat meille juomat viime vuosien tapaan:
4 laatikkoa Vichy Classicia ja 1 laatikko Keisari Luomu Pils -olutta.
Vichyt ovat jakelussa radalla ja oluet iltaisin saunalla.
Jos viime vuoden merkit paikkansa pitävät, niin oluita on vielä sunnuntai-iltanakin jäljellä...
Poikkesin hakemassa juotavat. Luomu Pils oli loppu, otin tummaa luomua tilalle. Toivottavasti porukassa on tumman oluen ystäviä...
Olen jo kaksi kertaa laittanut ilmoittautumiseni asioanomaisen sivun kautta, mutta nimeäni ei vaan listoilla näy.
Tulossa kuitenkin ollaan, eli tuon Arcus velomobiilini näytille ja ajattelin ajaa 200m ja 1h, tietysti ilman sähköapuja
Artsi
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Olen jo kaksi kertaa laittanut ilmoittautumiseni asioanomaisen sivun kautta, mutta nimeäni ei vaan listoilla näy.
Tulossa kuitenkin ollaan, eli tuon Arcus velomobiilini näytille ja ajattelin ajaa 200m ja 1h, tietysti ilman sähköapuja
Oletko siis lähettänyt sivulla mainittuun sähköpostiosoitteeseen: tmakela01(at)gmailpistecom = tmakela01@gmail.com ?
Ei ole tullut perille, eikä roskapostiinkaan näy menneen.
No tsekataan tämä huomenna, kun paikalle saavut. Tervetuloa!
Oletko siis lähettänyt sivulla mainittuun sähköpostiosoitteeseen: tmakela01(at)gmailpistecom = tmakela01@gmail.com ?
Ei ole tullut perille, eikä roskapostiinkaan näy menneen.
No tsekataan tämä huomenna, kun paikalle saavut. Tervetuloa!
Täytyy kaivella lähetettyjä posteja. Saattaa olla, että olen täyttänyt ilmoittautumistiedot sivun kommenttikenttään
Nyt peräkärryä pakkaamaan!
Artsi
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Porukkaa enempi ku koskaan ,hieno päivä.
Omiin tuloksiin täytyy kuntoon nähden olla tyytyväinen.
200m omalla mbbllä 46km/h ja spidin raptobikel 49km/h.
Omas ei riitä välitykset ja rapto ei ihan miun säädöis.
Tunnin ajo 31km/h lopussa sippasin pahasti kuitenkin seniorisarjan kolmas
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Gerard, meidän tulosvastaava kyselee yhden chipin perään. Nazca Fierossa ollu kiinni, onko Repeat Specerillä tietoa missä ajanotto chippi on? Maksavat rahaa
Petri
p. nol nel nol 591 nol 51 ysi
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Alkoi 100 km / 4h kohdalla sattua polveen. Ei auttanut kylmä, lepo, rauhallisempi tahti, ja homma keskeytyi 150 km paikkeilla.
Arvattu syyllinen on uudet pyöräilykengät, joilla olen ajanut vain lyhyitä lenkkejä. Klossit eri kohdassa, ja ongelmat eivät tule esiin lyhyellä lenkillä.
Tosin en minä ole koko kaudella yhtään yli 100 km lenkkiä ajanut, ja siinäkin on ollut taukoja, joten eipä mitkään ongelmat välttämättä olis tullut millään lenkillä esiin.
12 h on vaan kova, ensimmäistä kertaa itsellä jäi keskeṇ. Harmittaa, mutta ensi vuonna uusiksi.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"