Mahdollisia MM kotikisoja varten pitää tietysti perustaa ketju jossa mietitää millä rakkineenlla otetaan maine ja kunnia (ei mitaleja) kotiin.
Tällä hetkellä on suunnittelua ja tekemistä vaille valmiina.
Kuudee Rotta (se tulee ehken ensivuoden kisoihin ja on siis vanhaa mallia kotikisoissa)
Muut evoluutioversiot ovat toki mahdollisia, mallinimet on jo valmiina Kuudee Sprint ja Kuudee Racer. Niillä voittaisi varmasti, nimet on hyvät.
Semmoista olen joskus miettinyt että tekisi hiilikuituputkista tommoisen samantyyppisen, kun toi malli on mulle nyt aika lähellä hyvää. Tätä olen itseasiassa jo valmistellut silläviisiin että olen kysellyt putkien saatavuutta tuosta Kiihtelysvaarasta ja luvattu on (siellä on toi Exelin tehdas). Liitoskohtien teko on tieteskin mietittävä mikäli tähän innostuu.
Sitten on toi kokonaan hiilikutuinen malli joka sai keväällä jo vähän hahmoa.
MBB lajityyppi on kokonaan vielä korkkaamatta.
Kyllähän näitä riittää, ajatuksia.
Mitäs aikoo Jukka tehdä kotikisoihin? Entäs muut? Sakari saattais keritä kasvaa jo 80v sarjaan ja siinä alkais olla mitali jo lähellä?
En mitään. Yescom suoriutui tehtävästä täydellisesti ja sain tulokset joista en voisi millään korkeammalla/pystymmällä pyörällä nykykunnolla haaveilla. Tästä johtuen mun kilpailu-ura on ohi.
En mitään. Yescom suoriutui tehtävästä täydellisesti ja sain tulokset joista en voisi millään korkeammalla/pystymmällä pyörällä nykykunnolla haaveilla. Tästä johtuen mun kilpailu-ura on ohi.
Jukka
Okei. Sitten sä voit keskittyä liikuntaharrastukseen ja olla mukana vähän leppoisammalla mielellä. Silloin voisi paastota jo ennen kisojakin
EDIT: ja voihan sitä tehdä uuden pyörän jo harjoituskaudelle!!
Eiköhän 4nojakkia, 2CF:ää, maastopyörä, Kickbike ja Yksipyöräinen riitä yhdelle miehelle.
Voiko tästä vetää johtopäätöksen, että se "täydellinen" malli on vihdoinkin löytynyt
Joo, mun nojapyörä ajoihin se on Geopyörä( http://www.saunalahti.fi/jukkviir/geocache.htm ). Ei ole täydellinen, esim. talviajossa aivan onneton, mutta nojakki+talviajo yhtälön olen todennut jo mahdottomaksi ja tyydyn CF:ään.
Pastorilla oikea meninki jos meinataan MM-kisat saada tänne härmään... itse lähtisin kehittämään nykyistä etuvetosta niin että isot pyörät säilyy mutta penkkiä enemmän selälleen. Jo nyt sillä todennäköisesti antaisi kunnon vastuksen Nojailijan NoCom:lle, ainakin maantieolosuhteissa.
jviirret kirjoitti:
... nojakki+talviajo yhtälön olen todennut jo mahdottomaksi ja tyydyn CF:ään.
Ei se ole mahdoton yhtälö. Mun maasturilla on suorastaan mukavaa ajella talvella. Lääkkeenä sopiva painonjakauma, helppo käsiteltävyys ja tietenkin renkaat jotka myös pitää jos on liukasta.
Eiköhän kinneri oo siihen mennessä valmis ja noita vanhoja pyöriä voi vähän retuseerata jos kerta on tulossa vierasmaalaisia kylään aloitin jo putsaamaan PW1:sen runkoa jos maalais sen, meinaan innostua viimeistelystä jollain sairaalla tavalla
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
aloitin jo putsaamaan PW1:sen runkoa jos maalais sen, meinaan innostua viimeistelystä jollain sairaalla tavalla
Hui kauhistus! Oletko mitannut kuumeen.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Heh, mielenkiintoinen kampe, etäohjaus kuin mun maasturissa, kiinteäpuominen. Penkki liian pystyssä ja ei varmasti ole kovin kevyt mutta se voittajan vauhti on tullut kuitenkin kovasta kuskista.
Evoluutio noista 11 vuoden takaisista on tuottanut tällaisen ennätyspyörän:
"Lemmybike", Larry Lem:n laitos jolla pärjäs jo NoCom:ille suljetulla radalla.
Warren:n versio samasta pyörästä. Kun bugit oli korjattu kulki tämäkin käsittääkseni aika reippaasti.
Yhteistä kaikille näille kuten kääntyväkeskiöisille on isot pyörät. Kääntyväkeskiöisessä on myös mahdollista nähdä eteensä ja näin ajaa muuallakin kuin radalla.