Onkohan oma pyörä vai onko aivan liian pitkät kammet kun kampi on pystyssä ja polvi n. 90 asteen kulmassa jossa sen pitäisi olla kun kampi osoittaa kohti lonkkaa.
Luultavasti ei istu penkissä ihan oikein jotta on ylettänyt jalalla maahan
Onkohan oma pyörä vai onko aivan liian pitkät kammet kun kampi on pystyssä ja polvi n. 90 asteen kulmassa jossa sen pitäisi olla kun kampi osoittaa kohti lonkkaa.
J-Drums.png (148.18 KiB) Katsottu 4361 kertaa
Ei siis nainen ja nojapyörä, vaan 90 asteen polvikulma kampi pystyssä.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Ei siis nainen ja nojapyörä, vaan 90 asteen polvikulma kampi pystyssä.
No aika yllättävästä ketjusta sitä voi bongata oman kuvansa, silmien pyörittelyllä varustettuna.
Mitä siis pitää tehdä toisin, että pystyy jatkamaan tätä jaloa harrastusta? Vaihtaa kammet? Jalat? Pyörä? Vai lopettaa vain foorumin lukeminen?
Juu ei. Tarkoitus oli vain näyttää Wackylle, että menee se polvikulma yli 90° helposti, jos on pitkät kammet ja kampikeskiö vähänkin lähempänä, kuin maksimietäisyydellä. Ei sinulla tuossa mitään vikaa ole... -Paitsi tietysti liian pitkät kammet.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Juu ei. Tarkoitus oli vain näyttää Wackylle, että menee se polvikulma yli 90° helposti, jos on pitkät kammet ja kampikeskiö vähänkin lähempänä, kuin maksimietäisyydellä. Ei sinulla tuossa mitään vikaa ole... -Paitsi tietysti liian pitkät kammet.
No hyvä - pelkäsin jo, että ajoasentoni on jotenkin niin persiillään, että koko nojapyörämaailma sille naureskelee ja tekee "Ei todellakaan näin" -rintamerkkejä, joissa meikäläisen kuva taustalla.
Mutta sen pystyn ymmärtämään, että ajoin kampiarmeijoiden linjojen väliseen maamiinaan. Noh, siihen en (vielä) ota kantaa, vaan jatkan noiden nykyisten pyörittelyä, kunnes pyörä menee miljoonaa. Vähintään.
Nojapyörät: Challenge Fujin SL-1 Low Racer, HP Velotechnik Scorpion FX trike
Pystärit: BH Emotion Neo Cross akkukone, Nakamura Platinum hybridi
Polkupyöräily kulki hienosti aikoinaan naisasialiikkeen kehityksen kanssa.
Tässä ketjussa on ollut taasen ihan toinen klangi, ottaen huomioon sen että keskimäärin nojapyöräilyyn on liittynyt jonkinlainen ennakkoluulottomuus ja avarakatseisuus.
Tuo Leitra on kyllä aivan omaa luokkaansa yleiskulkuneuvona kinnerien sarjassa. Tavaratila on iso ja niin helppokäyttöinen, että sinne voi lastata vaikka lapsen. Minkä muun kinnerin kyydissä saa vietyä kakaran hoitoon ja jatkaa samalla pelillä töihin? Millä kinnerillä voi ajaa täydessä sateessa niin, ettei kastu lainkaan, eikä ikkunakaan huurru. Leitra on kinneri yleiskäyttöön. Nykyisin siihen varmaan laitettaisiin BMX korkeapainerenkaat ja sähköapu ja saataisiin monessa käytössä auton korvaava kulkupeli kaupungin liepeillä liikkumiseen. Naiset arvostaisivat Leitran korkealle, jos tietäisivät tämän.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma