Jostain syystä oli minun Pakoputkipyöräni kuva jäänyt tästä ketjusta pois. Kas tässä!
Pyydetään tästäkin viikkauskuva Suunnitteilla on tuommoinen etuveto taittomallisena. Vastaava kuin Twbents Cobra, mutta isommilla renkailla. Luultavasti kelpaisi mulle ainoaksi nojakiksi. Semmoinen kaikki mahdollinen yhdessä pyörässä ratkaisu Jalat pirulaiset on vaan niin lyhkäset että pitää valita joko lyhyet kammet tai 507 rengas
Lyhyet kammethan on itsestäänselvyys. Sitten valitaan vain niin iso kiekko, kuin jalkojen ja kampien puolesta mahtuu olemaan. Minulla on 622-kiekot ja 115 kammet -ja aurinkokatos.
Liitteet
Saku aurinkokatos.png (693.57 KiB) Katsottu 5520 kertaa
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Muistelen lukeneeni että sopii muihinkin Scorpioneihin joissa siihen saa vielä lisättyä renkaan yläpuolellekin tavaraa. Telineessä näkyy kierteet yläputkissa joihin päättelisin tämän renkaan yläpuolisen telineen osan lisättävän.
^ Onkohan tuo ihan joku uusi juttu kun mä muistaakseni kysyin keväällä että olisiko niillä jotain muutakin tarakkamallia niin ei ne vastannut siihen mitenkään . Tuollainen tarakka ratkaisisi kertaheitolla peräkärrynvetämisongelmat.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Mitä ongelmaa normi tarakka aiheuttaa peräkärryn vedossa ?
Joissakin jousitetuissa pyörissä tarakan alaputket menee niin alas että taka-akseliin kiinnitetty kärry ottaa joustoissa kiinni tarakkaan. Olikohan tästä kyse Permnasin tapauksessakin, hänen "nojapyörä, kyllä kannatti"-ketjustaan voi kaivella....
Renkaat 23/622 + 47/406. Runko suorasta putkesta. Loput romupyöristä, poislukien eturenkaan(teetetty pyöräliikkeessä), ja ison ketjupörän(omaa suunnittelua).