Azubista otin kuvan:
Kuvassa näkyy noita lisäämiäni pehmusteita Ventisitin alle, erityisesti tasoittamaan tuota hartiaseudun alapuolen mutkaa joka ei sopinut minulle ollenkaan.
Huomasin, että minulla oli kengissä mysteeri-klossit, ei ollu shimanon, mutta aika paljon muistuttivat SPD-klosseja. Eroja kuitenkin löytyi silmällä, sekä siitä, että eivät irronneet polkimista kovin helposti eikä shimanoihin verrattuna ollut juuri ollenkaan sitä "floatia". Hankin tilalle SH-56 "multi relase" -klossit, joilla kenkä lähteekin lukoista irti kuin itsestään - toistaiseksi vain silloin kun olen itse näin halunnut. Pistin ne vanhoihin kenkiin joilla harjoittelen Maxilla ajoa, ja varsinaisiin kenkiin nyt sen perus SH-51-klossin. Näin siksi, ettei vaan lähde irti trikellä ajaessa. Vaikka luulen että jos trikessä pistää polkimien lukot kireälle, niin ei nuo SH-56:t niistä irtoa (vahingossa).
Suurin haaste pyörän kasaamisessa on ollut lokasuojat, että miten ne saisi siististi ja nätisti ja ilman räminöitä kiinnitettyä. Takana on se ongelma, että pitää pistää tosi alas että ei ne lokasuojan tuet osu levyjarrun liikkuvaan osaan, ja edessä sitten se, että tuossa joustohaarukassa ei ole kiinnikkeitä lokasuojille. Eteen hankin sitten semmoisen muovisen maastolokasuojan mikä kiinnitetään haarukan yläputken reikään kiristämällä, mutta tuon lokasuojan etuosa osuu ketjuputkiin kun kääntää oikealle. Pitää varmaan vaan leikata se etuosa pois. Taakse kokeilen ehkä sellaisia muovisia pantoja jotka saan kiinnitettyä takahaarukan putkiin, ja niihin sitten sen lokarin kiinnikkeet.