Täytynee tehdä välitysten kanssa siten, että kun pyörä löytyy niin sitten sen mukaan viilaan noiden välitysten kanssa. Ja tottahan tuo on, että miehestähän se vain on kiinni ja jaloilla sinne mäen päälle kiikutaan 
Kinnerikin voisi olla mielekäs vaihtoehto ja tätäkin tuli pohdittua. Ongelmaksi sellaisen kanssa lienee kuitenkin tulevan lentoyhtiöt eli pyörä pitäisi kuitenkin olla mahdollista saada reissuun mukaan myös ulkomaille. Eli tämän takia ei ehkä kinneri sovellu nykyiseen tarpeeseen.
Hieman menee asian vierestä, mutta tuosta kaksi/kolmipyöräisyydestä, niin itseasiassa alunperin innostuinkin nojapyörästä nimeonmaan eräästä kaksipyöräisen nojakin myynti-ilmoituksesta. Tutkiskelun perusteella kaksipyöräisellä nojakilla pääsee kauas ja pitkiäkin matkoja nopeasti. Toisaalta pystymallisella täysvarustuksessa olevalla pyörälläkin pääsee vaivatta kohtuulliset vajaa tuhat kilometria viikossa vaikka useamman viikonkin ajan. Eli itsellä ei ehkä tuo kilometrien määrä tai vaivattomuus ole se juttu, vaan enempi kiinostus johonkin "erilaiseen" kulkupeliin. Trikellä ajattelen pystyväni tekevän rentoja "nojatuolimatkoja", tosin eiköhän silläkin saa ahnehdittua niitä kilometrejä tarvittaessa. Jos ei muuten niin tallista löytyy nyt maantiepyörä ja sitten tuollainen täysjousto enduropyörä. Näillä tulee oikeastaan se pahin kilometrinälkä tyydytettyä. Itseasiassa tuolla enduropyörälläkin kokeilin viime kesänä retkipyöräilyä kun poljin Utsjoella Kaldoaivin erämään halki rinkka selässä. Pitkästä 160mm joustomatkasta huolimatta sopii tuollaiseen retkeilyyn hyvin, ehkä johtuen erittäin kevyestä 11,6kg painostakin.
Mutta kaikenkaikkiaan ei se tuollainen kaksipyöräinenkään mikään pöllömpi idea olisi. Onhan sellaisessa omat etunsa ja tiedä vaikka joskus myöhemmässä vaiheessa sellaiseen(kin) päätyisin. Sehän on loistavaa, että on olemassa erillaisia vaihtoehtoja ja näistä voi sitten valikoida itselleen sopivan 