Mitenköhän käy osin tai kokonaan katettujen nojakkien? Minulle ei ole vielä huudeltu keulimista, ehkä olen ollut riittävän nopea, että tajuavat, ettei kukaan niistä vauhdeista keuli pystärilläkään, jos ei sitten huijaa mahtirepäisyllä tangosta ylös? Vai olenko liian pelottavan näköinen vaatetukseltani, etteivät uskalla naljailla, kun olen perinteisillä vaatteilla kaatuessa rikkonut kangasta, siirryin housuissa kestävämpään matskuun ystävällisesti alennuksella saatuna välikäden kautta Bundeswehriltä? Sakupyörä sakuhousut
Jaa mikä näkyvyys maastohousuissa pyörän päällä? Täällä nojakki lienee outo ilmestys, kun päät kääntyvät usein joka reissulla, vaikka uutuuttani yritän ajaa harvaan liikuttuun aikaan ja vähän liikutuissa paikoissa silloin, kun mahdollista. Nuorisolla täällä maastokuvioidut vaatteet ovat muotia, keskustassa ei. Mukavimmat ja monipuolisimmat houut, jotka olen kokeilut ovat Brittilän armeijan Soldier 95 maastohousut ja päät kääntyvät keskustassa kävellessäkin, joten arvannette, mitä nojakki plus camoväri tekee häiriönä juppilassa? Hähää pitkää nenää pintaliitäjille, mä osallistun moiseen touhuun vain alle 65 cm istuinkorkeudella maasta
Tri pyörällä tuli kokeiltua kokonaan BW maastoaasua, eli hiton hyvä tuuletusvaihtoehtoidltaan BW takki, hinta 3 € varustelekasta ja brittiläistä sekä portugalilaista kenttätakkia normihousuilla tai BW pökillä tai Soldier 95 pökillä ja kyllä hyvin kerää huomiota täällä kaikilta liikkujilta. Luulkoot skinariksi En ole. Silleen hauska kommentti ei fasistisuudestani, että nyt siilinä pää, kun ei muten vasemmalla kädellä oikeakätisenä onnistunut tukan leikkuu koneella ihmisystävällisempään kuontaloon. Kieroja katseita tulee muiltakin kuin mamuilta.