Nonni, hyvä että muutkin on aktivoituneet. Mulla on "hanska" voorumin tiliin joten pistän kesäjoukkueen pystyyn.
YV:llä sitten osallistumiskoodeja voi kysellä...
Nonni, hyvä että muutkin on aktivoituneet. Mulla on "hanska" voorumin tiliin joten pistän kesäjoukkueen pystyyn.
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
mhelander kirjoitti:Nonni, hyvä että muutkin on aktivoituneet. Mulla on "hanska" voorumin tiliin joten pistän kesäjoukkueen pystyyn.
JESS....hyvä homma. Hikeä jo pukkas tuo ilmoitus rulianssi
Jouni
mhelander kirjoitti:YV:llä sitten osallistumiskoodeja voi kysellä...
Laitoin yv:n
Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"
"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta
Kaikki mukaan, tavoitteeksi suursarja 25+ osallistujaa. Kirjanpito hoituu mukavasti ja tulee ajettua enemmän.
Kunto kasvaa ja paino pysyy kurissa. Rusketus tarttuu ja hymyileviä ihmisiä (lue naisia) tulee vastaan.
Tuli kutsu työpaikan joukkueeseen, sinne täytyy mennä. Mun kilometrit mökkiremppakesänä ei varmaan kenenkään tulosta muutenkaan parantaisi...
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->
mhelander, pistin sulle viestiä . Pitäähän sitä nyt osallistua kun kaikki muutkin. Mäkään en osaa tulevista kilometreistä vielä sanoa yhtään mitään mutta kannustaa varmasti ajamaan, on joku tavoite.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Baskeri kirjoitti:PW kirjoitti:Ei viittis asentaa mittari, voisiko ne kilsat arvata googlemapsista?
Tuossa säännöt...omantunnon mukaan. https://www.kilometrikisa.fi/rules/
Jos on älypuhelin, sports tracker tai vastaava sovellus on hyvä tähän. Riittävän tarkka ja kulkee aina mukana.
Mulla on viime vuosina tullut pari tonnia ajettu, puolet nojakilla. Voisihan sitä mukaan lähteä jos kerran suuri osallistujamäärä on tärkeempi kuin suuri km määrä?
Pitäsköhän itekki osallistua. Ei kyllä tuu mitään huippukilometrejä :I
Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->
Salsa kirjoitti:Pitäsköhän itekki osallistua. Ei kyllä tuu mitään huippukilometrejä :I
Ehottomasti pittää jos siltä tuntuu, Premnas on mukana myös.
No nythän alkaa näyttää hyvältä kun väkeä tulee reippaasti joukkueeseen! Ja vielä mahtuu
ekalla kilometrikisa lenkillä Pulkkilaharjulla kera eväiden ja termospullon. Joudun Pioneerilla ajamaan mutta katotaan jos nainen ja nojapyörä ketjuun saisi täydennystä kun Mango on tässä samalla koekäytössä
Kilometrikisasta saa kyllä aina lisämotivaatiota lähteä pyörällä eli uusia tyyppejä vaan joukkueeseen eikä kannata kilometrimäärästä ottaa paineita.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Totta kai kaikki mukaan vaan! Kilometreistä turha stressata. Ite aloitin nyt aika reteesti mutta tiedän että työpäivinä sitä ei sitten jaksa välttämättä lähteä kauheasti pyöräilemään ylimääräistä, vapaapäivinä on enempi aikaa ja halua lähteä pitemmällekin .
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Joko se kisa alko Pitää muistaa laittaa kilsat ylös.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
^ Tänään alkoi.
Vetäkää hyvin!! Itse olen tänäkin vuonna kipparoimassa työmaan yhtä porukkaa.
Nojapyörät: Challenge Fujin SL-1 Low Racer, HP Velotechnik Scorpion FX trike
Pystärit: BH Emotion Neo Cross akkukone, Nakamura Platinum hybridi
Premnas kirjoitti:^ Tänään alkoi.
Jaa, mie kävin vaan vappukruisailulla - pittääkö lähtee iltalenkille
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.