Bacchettan LWB evoluutio

Tiedätkö uuden kiinnostavan linkin? Infoa muitakin kirjaamalla linkkisi tänne.
Jarcco
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2029
Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Bacchettan LWB evoluutio

Viesti Kirjoittaja Jarcco »

http://www.bacchettablog.com/news/bella ... n#comments
Bacchettan blogissa eri lwb- mallien vertailua.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Bacchettan LWB evoluutio

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Ergonomia erot aika pieniä, olisivatpa ottaneet mukaan jonkun "urheilullisemman", eli korkeammalle poljettavan mallin, esim:

Kuva

Oma kokemus on, että ilmanvastus hieman pienempi, mutta käsiteltävyys ja mukavuus kärsii.
Mutta hyvä veto uuden mallin myyjältä verrata aiemmpiin ja suositumpiin malleihin ja perustella miksi joku yksityiskohta on erilainen.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Jarcco
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2029
Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Re: Bacchettan LWB evoluutio

Viesti Kirjoittaja Jarcco »

jviirret kirjoitti:

Ergonomia erot aika pieniä, olisivatpa ottaneet mukaan jonkun "urheilullisemman", eli korkeammalle poljettavan mallin, esim:
...
Oma kokemus on, että ilmanvastus hieman pienempi, mutta käsiteltävyys ja mukavuus kärsii.
Mutta hyvä veto uuden mallin myyjältä verrata aiemmpiin ja suositumpiin malleihin ja perustella miksi joku yksityiskohta on erilainen.

Jukka

Pienet erot johtunee siitä että optimaalinen lwb geometria alkaa olla löytymässä. Oma mielipide on että korkeampi poljinkeskiö sopii paljon paremmin swb:hen.
Ehkä katsoivat tarpeelliseksi perustella ettei heidän Bella Att ole kopio Rans Stratuksesta.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Bacchettan LWB evoluutio

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Jarcco kirjoitti:

Pienet erot johtunee siitä että optimaalinen lwb geometria alkaa olla löytymässä. Oma mielipide on että korkeampi poljinkeskiö sopii paljon paremmin swb:hen.

Taitaa olla pakon sanelema juttu? Tuolla CLWB:llä ajelun jälkeen olen kyllä alkanut omaan LWB:kin( http://www.omanetti.fi/ninajukk/26lwb.htm ) kaipaileen matalemmalla olevia polkimia ja lyhyempää akseliväliä. Ajattelin vaihtaa eteen 24" renkaan ja haarukan sekä lyhentää runkoa 10cm. Näillä muutoksilla polkimet laskeutuisi reilu 5cm ja akseliväli lyhenisi reilu 10cm. Kovin pystyä istuma-asentoa en halua, ei sillä että muutaman % pudotus keskinopeuteen haittaisi, mutta vastatuuleen menoon tuntuu vaikuttavan. Ja täälä tuulee aina...

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin