Saimaa idean innostamana kässäsin että Pohjois-Karjalaankin saa ihan kivan pyöräreissun kun ajelee noi kolme (3) järveä ympäri. Googlella tein pikareitin - mutta tostahan löytyy kivoja pikkuteitä joita pitkin ajella. Reilut neljäsataa kilsaahan tosta tulisi.
Pielinen - Höytiäinen - Pyhäselkä
Re: Pielinen - Höytiäinen - Pyhäselkä
Joensuu - Rääkkylä Pyhäselän läpi on aika mäkistä. Oon kerran ajellu tuota kautta Joensuusta Kiteelle ja polvet oli puutteellisesta vaihteistosta johtuen aika rikki matkan jälkeen.
Toi on kyllä varmasti aika hienoilla maisemilla täytetty reitti.
Optima Baron | 1kw Velogatti
- pikametri
- Sisällöntuottajakokelas
Onko tämä tai päijänteen ympäriajon suunnittelu edennyt tästä pidemmälle. Itse kiinnostaisi joku tuollainen 300-400km retkipyöräily hyvässä seurassa ensi kesänä.
HP Spirit, Hase Kettwiesel, Hase Pino, Rowing Bike Thys, Pika MBB (omavalmiste), Challenge Hurricane.
pikametri kirjoitti:Onko tämä tai päijänteen ympäriajon suunnittelu edennyt tästä pidemmälle. Itse kiinnostaisi joku tuollainen 300-400km retkipyöräily hyvässä seurassa ensi kesänä.
Tommonen järvenkierto reissu olis - reilun viikon päästä. Tuo hyvä seura ainakin toteutuu
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
PW kirjoitti:pikametri kirjoitti:Onko tämä tai päijänteen ympäriajon suunnittelu edennyt tästä pidemmälle. Itse kiinnostaisi joku tuollainen 300-400km retkipyöräily hyvässä seurassa ensi kesänä.
Tommonen järvenkierto reissu olis - reilun viikon päästä. Tuo hyvä seura ainakin toteutuu
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Voi lähtisin mukaan , mutta toinen tauti viikko menossa . Kevään lenki parinsadan luokkaa . Niillä pohjilla ja tällä sairaudella ei lähdetä . Toinen kerta sit , tai syksympänä yksin . Aika näyttää.
Sori linkki jäi johonkin kiitos Jori - tulikin runo
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
- pikametri
- Sisällöntuottajakokelas
Hieno lenkki. Ehkä ennättäisin ensi vuonna mukaankin. Onneksi Suomessa riittää isohkoja järviä kierrettäväksi.
HP Spirit, Hase Kettwiesel, Hase Pino, Rowing Bike Thys, Pika MBB (omavalmiste), Challenge Hurricane.