Meni kärki poikki, jo toisen kerran eli varakärkeäkään ei ollut onneksi työkalukassista löytyi monitoimityökalu jossa on ketjunkatkoja (joka toimii kerta toisensa jälkeen), no, ei työntömatkaa olisi ollut kuin 15 km
Kun ostat työkalun, älä osta huonoa, vaan kannattaa panostaa laatuun ja ostaa kunnon työkalu kerralla, niin ei homma toimii vuosikaudet ilman ongelmia. http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Pol ... 000023882/
Minulla tällainen on toiminut kymmenen vuotta ilman pienintäkään ongelmaa.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Suosittelisin että valitat valmistajalle koska heitäkin voi jo kiinnostaa että kestäväksi mainostettu työkalu pettää noin helposti. Oma työkaluni joka SuperB merkkiä motonetistä on kestänyt mainiosti vaikka siitä joskus irtoaa messinki holkki joka pitää tapin paikoillaan. Holkin saa kuitenkin painettua helposti takas.
Kun ostat työkalun, älä osta huonoa, vaan kannattaa panostaa laatuun ja ostaa kunnon työkalu kerralla, niin ei homma toimii vuosikaudet ilman ongelmia.
Tähän olen pyrkinyt, mutta niistä ei aina päällepäin tiedä mikä on hyvä ja mikä ei... omien kokemuksien perusteella biltsusta en osta enää työkaluja jos siinä ei ole 10 vuoden takuuta
Kun ostat työkalun, älä osta huonoa, vaan kannattaa panostaa laatuun ja ostaa kunnon työkalu kerralla, niin ei homma toimii vuosikaudet ilman ongelmia.
Tähän olen pyrkinyt, mutta niistä ei aina päällepäin tiedä mikä on hyvä ja mikä ei... omien kokemuksien perusteella biltsusta en osta enää työkaluja jos siinä ei ole 10 vuoden takuuta
Kun ostat työkalun, älä osta huonoa, vaan kannattaa panostaa laatuun ja ostaa kunnon työkalu kerralla, niin ei homma toimii vuosikaudet ilman ongelmia. http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Pol ... 000023882/
Minulla tällainen on toiminut kymmenen vuotta ilman pienintäkään ongelmaa.
Vissiin näissäkin on eroja, mulla vääntyi ajan kanssa runko mutkalle tuollaisesta bilteman ketjukatkojasta, piti hakee motonetistä uusi erilainen kun ei meinannut se piikki enää osua ketjulenkin akseliin ollenkaan.
Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo
Vissiin näissäkin on eroja, mulla vääntyi ajan kanssa runko mutkalle tuollaisesta bilteman ketjukatkojasta, piti hakee motonetistä uusi erilainen kun ei meinannut se piikki enää osua ketjulenkin akseliin ollenkaan.
Varmasti on eroja. Oon jo monessa ketjussa todennut tämän saman: Ensimmäiset polkupyörän huolto työkalut oli Biltemassa laatukamaa, nyt sieltä saattaa saada ihan mitä tahansa random kuraa Ei kannata tilata, mutta jos pääsee kauppaan hypistelemään niin hyvällä tuurilla siellä on vielä jotakin vanhempaa kamaa jäljellä. Läheskään kaikki eivät edes näytä enään samalta kuin kuvaston kuvat vaikka tuotenumero on sama