jori kirjoitti:Pastori kirjoitti:Kylläpäs maistuiskin olut.
Ähäs, minulla on tässä avattu Murphys Irish Stout puolen litran tölkki.
Lähes tyhjä jo kylläkin. 
Aerodynamiikka on laji, jossa kuikelot eivät pärjää. Virtausteknisesti edulliset muodot ovat varsin paksuja ja pyöreälinjaisia siihen asti, kunnes mennään yliääninopeuksiin, joita nojapyöräilyssä ei vielä lähivuosina taideta saavuttaa. 
Entisenä kilpauimarina kadehtimista aiheutti fakta, että mummeillä on hydrodynaamisempi muoto. Mutta ei voinut harjoituskavereita valittaa 
Hanasta Hornbeer Red Cow jälkeen Thornbridge Bamberg. Toimii. Uintiaikana junnuna juostessa, mitä v kala kuivalla maalla, ylämäen sprinttauksen jälkeen syke 210 ja oksetti sekä oli pakko pysähtyä, kun happi loppuu, pierettää ja sydän huutaa hoosiannaa. Nyt ei käsitystä pulsseista ja tehoista muut kuin, että viimeksi sain kadenssia, pyöritystä ja voimaa aiempaa enemmän. Lämpö ja tuuli? Sopeutuminen myös. Minulla näillä säillä nojakilla ylämäissä jalkavoimat rajoittavat. Pohjaa kilpauinnin jälkeen keuhkoissa pyöräilyn jälkeen myös vapaasukelluksesta. Pystärillä myös jalkarajoitus. Koomista sinänsä, kun nostan työkseni tiheästi ja työterveyslääkäri määräsi kyykkyyn ylös kuntotestiin ja kirjoitti koneelle selin. Vedin niin nopeasti, että tuli wanhan sedän kokema enkka. Hän kääntyi ja käski toisinnon kello kädessä laskien toistojeni määrän. No minä ähkyssä punnersin silti paremmin kuin hänen ennen paras näkemänsä tulos. Näkee, ketä kyykytetään töissä. Pomo kertoi työterveyslaitoksen tutkijoiden sanoneen, mitattua työtäni, että meiltä voitaisiin lähteä lepäilemään rakennuksille ja siektä tuoda porukka kuntoilemaan meille. Hiilareita sisältävällä ruokavaliolla. Junnuna ihan liikaa ihan liian huonoimpia hiilareita syövänä ja muutenkin liikaa syövänä ja nyt hiilareita keakivertona laatuun kallistuen, muttei siihen rajoittuen. Sormi ja kello metodilla 41 v 190 max pulssi, pyöräillessä alle pyörästä riippumatta. Tarkoittaako tämä, että olen kierroskone? Todellisuudessa isäni tavoin olen kestävyysmiehiä. Setä on kyllä sprintterimateriaalia ja uinnissa ei edes ole kisoissa sprinttejä, vaan pitempikestoisia suorituksia. Joten olen urheillut uinnissa muiden lajien keskimatkoilla, frisbeegolfissa maksimipikavoimassa ja pyöräily ei juuri pikamatkoja tue kuin Nokialla.